Bouwjaar | 19-09-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 73.583 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 16.900,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-09-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 73.583 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Geenen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Draaiing 3 |
Postcode | 8072 TC |
Plaats | Nunspeet |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 252214 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vangeenenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt 2016 - jul 2019
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.760 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 1 maand
Garantie: Op onze bedrijfswagens zit standaard 1 maand garantie op de motor en versnellingsbak.
Nu op de website, een frisse Renault Trafic. De auto is rechtstreek door ons geïmporteerd waar wij hem vervolgens op kenteken hebben gezet. De auto is voorzien van verschillende handige opties zoals een schuifdeur links en rechts, achteruitrijcamera met parkeersensoren en een trekhaak.
Onderhoud is uitgevoerd bij 53.227km / 18-1-2022. enige minpunten van de auto zijn dat de achteruitrijcamera slecht beeld geeft en er 3 kleine deukjes in zitten.
Link naar video:
https://youtu.be/tz54qAkUoR4
Highlights
- 146PK, handgeschakeld met 6 versnellingen
- Interieur voorzien van stoelverwarming, bluetooth en cruise control.
- Exterieur voorzien van achteruitrijcamera, trekhaak en parkeersensoren.
- 1 maand garantie op motor en versnellingsbak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!