Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Générique

€ 4.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-07-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 168.724 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Générique


€ 4.750,-

Algemeen

Bouwjaar 14-07-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 168.724 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van Est Trading
Contactpersoon Jesper van Est
Adres Heukelumseweg 10a
Postcode 4147 EW
Plaats Asperen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 29045631 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanesttrading.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 168 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.692 kg
Laadvermogen: 1.298 kg
GVW: 2.990 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

Renault Trafic 1.6 DCI 116PK L2H1 Euro 5 Airco Schuifdeur Trekhaak.

Kilometerstand: 168.724 km
Datum eerste toelating: 14-07-2015
Brandstof: Diesel
Motorinhoud: 1.598 cc
Milieu Class. : Euro 5
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 85 kW (116 PK)
Transmissie: Handgeschakeld (6 versnellingen)
Kleur: Wit
Wielbasis: 350 cm
Gewicht: 1.692 kg
Laadvermogen: 1.298 kg
Trekgewicht : 2.000 kg
Aantal zitplaatsen: 3
APK : t/m 13 April 2025
BTW/Marge: BTW (Bedrijven kunnen de BTW terugvorderen van de belasting)

Website : www.vanesttrading.nl

Prijs is exclusief BTW

Auto heeft aan de rechterkant schade zie foto's.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie