Renault Trafic Passenger 1.6 dCi Grand Expression Energy 8 Persoons MARGE

€ 21.950,-

Bouwjaar 01-03-2018
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.463 km
Deuren 5
Kenteken X-666-JP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Renault Trafic Passenger 1.6 dCi Grand Expression Energy 8 Persoons MARGE


€ 21.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2018
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.463 km
Deuren 5
Kenteken X-666-JP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AsmLease
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goorsestraat 22
Postcode 7041 GA
Plaats 's-Heerenberg
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52711911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.asmlease.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.813 kg
Laadvermogen: 972 kg
GVW: 2.965 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 8

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 550 - € 589 per kwartaal

Voor meer informatie over dit voertuig bellen!
Nick Bloem 0652711911

Wij verheugen ons op uw belangstelling.

www.asmlease.nl
Goorsestraat 22
7041GA 's-Heerenberg

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Bij alle aangeboden voertuigen zijn schrijf- en tekst fouten voorbehouden. Afleveringskosten en garantie pakketten in overleg.

'Drive for change'. De kreet is Engels, maar voor de rest is deze Renault 100 procent Frans. En dat betekent: innovatieve techniek, klaar voor de toekomst en fraai vormgegeven. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het passagiersgedeelte van deze personenauto is voorzien van een schuifdeur. Dat betekent een royale instap zonder openslaande portieren! Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Uw ogen horen op de weg, toch? Daarom is deze auto voorzien van audiobediening op het stuur. Gemakkelijk én veilig! Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. Een paar spetters of een donderbui? De regensensor weet het als eerste en reageert precies goed! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn cruise control, airconditioning, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Minder remweg, meer veiligheid: de Brake Assist haalt het beste uit het remsysteem als het erop aankomt. Met voorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie