Bouwjaar | 24-09-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 136.750 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 12.890,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-09-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 136.750 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DUTCH Vans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mercuriusweg 41 |
Postcode | 3771 NC |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 765557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dutchvans.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: mrt 2016 - jul 2019
Cabine: enkel
Referentienummer: 8283
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 166 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 478 x 190 x 195 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.710 kg
Laadvermogen: 1.250 kg
GVW: 2.960 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 255 x 166 x 138 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij jou past. Deze Renault Trafic heeft 136750 kilometer gelopen. In deze auto vind je een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze Renault profiteer jij onder andere ook van: twee achterdeuren, warmtewerend glas, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen.
De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het navigatiesysteem. Met de audiobediening op het stuur bedien jij het audiosysteem zonder jouw ogen van de weg te halen. Natuurlijk is er ook cruise control aan boord, waarmee je meer ontspannen en zuiniger rijdt. Het spreekt voor zich dat jij in deze auto ook airconditioning aantreft.
Zoals je mag verwachten van deze Renault Trafic is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Mocht zich een gevaarlijke situatie voordoen, dan geeft de Brake Assist extra remkracht en verkort de remweg.
Ben je nieuwsgierig geworden? Bel ons nu of mail ons voor meer informatie.
= Bedrijfsinformatie =
LEASE / INRUIL / FINANCIEREN IS MOGELIJK.
Prijzen zijn (tenzij anders vermeld) exclusief BTW 21%.
U vindt ons midden in Nederland (Barneveld), centraal gelegen aan de A1 en daarmee uitstekend te bereiken. Wij helpen u graag bij het vinden van een passende oplossing die aansluit op uw specifieke wensen en budget. Binnen ons assortiment vindt u vooraanstaande merken zoals onder andere; Fiat, Ford, Iveco, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Renault en Volkswagen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!