Bouwjaar | 01-03-2018 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.463 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-666-JP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 21.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2018 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.463 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-666-JP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AsmLease |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goorsestraat 22 |
Postcode | 7041 GA |
Plaats | 's-Heerenberg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52711911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.asmlease.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.813 kg
Laadvermogen: 972 kg
GVW: 2.965 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 8
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 550 - € 589 per kwartaal
Voor meer informatie over dit voertuig bellen!
Nick Bloem 0652711911
Wij verheugen ons op uw belangstelling.
www.asmlease.nl
Goorsestraat 22
7041GA 's-Heerenberg
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Bij alle aangeboden voertuigen zijn schrijf- en tekst fouten voorbehouden. Afleveringskosten en garantie pakketten in overleg.
'Drive for change'. De kreet is Engels, maar voor de rest is deze Renault 100 procent Frans. En dat betekent: innovatieve techniek, klaar voor de toekomst en fraai vormgegeven. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het passagiersgedeelte van deze personenauto is voorzien van een schuifdeur. Dat betekent een royale instap zonder openslaande portieren! Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Uw ogen horen op de weg, toch? Daarom is deze auto voorzien van audiobediening op het stuur. Gemakkelijk én veilig! Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. Een paar spetters of een donderbui? De regensensor weet het als eerste en reageert precies goed! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn cruise control, airconditioning, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Minder remweg, meer veiligheid: de Brake Assist haalt het beste uit het remsysteem als het erop aankomt. Met voorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!