Renault Trafic 1.6 dCi L1H1 | A/C | Navigatie | Cruise | Trekhaak | MF Stuur

€ 10.950,-

Bouwjaar 05-04-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 113.526 km
Deuren 5
Kenteken V-507-LJ
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi L1H1 | A/C | Navigatie | Cruise | Trekhaak | MF Stuur


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-04-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 113.526 km
Deuren 5
Kenteken V-507-LJ
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Andriessen Bedrijfswagens B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres IJsselweg 49
Postcode 7061 XV
Plaats Terborg
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)315 - 726306 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.andriessenbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: mrt 2016 - jul 2019
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.674 kg
Laadvermogen: 1.266 kg
GVW: 2.940 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Zilver: 3 maanden garantie (€ 410 ex BTW): In samenwerking met Autotrust bieden wij garantiepakketten aan voor onze klanten. Met een Zilver Garantiepakket dekken wij voor een periode van 3 maanden (of tot maximaal 7.500 km) de mechanische delen van de motor, de aandrijving en de transmissie van je auto. Vraag de verkoper naar de vele voordelen van onze garantiepakketten Let op: een garantiepakket toevoegen kan alleen wanneer een bedrijfswagen preventief al afleverklaar is gemaakt of wanneer dit staat ingepland.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie
- Goud: 6 maanden garantie (€ 710 ex BTW): In samenwerking met Autotrust bieden wij garantiepakketten aan voor onze klanten. Met Garantiepakket Goud dekken wij voor een periode van 6 maanden (of tot maximaal 15.000 km) de mechanische delen van de motor, de aandrijving en de transmissie van je auto. Vraag de verkoper naar de vele voordelen van onze garantiepakketten. Let op: een garantiepakket toevoegen kan alleen wanneer een bedrijfswagen preventief al afleverklaar is gemaakt of wanneer dit staat ingepland.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie

Deze Renault Trafic wordt geleverd met een logische Nationale Autopas. Mocht u graag wat extra foto's of een filmpje van deze auto ontvangen dan sturen wij u die natuurlijk graag per app of per mail. Wij hebben hieronder nog even de meest praktische en luxe opties voor u op een rijtje gezet:

?Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
?Airconditioning
?Cruise Control
?Multifunctioneel stuurwiel
?Navigatiesysteem

Bent u enthousiast geworden van deze auto? Bekijk onze website voor een uitgebreidere fotorapportage!
Overigens kunt u voor meer informatie ons altijd bellen of een mail sturen. U bent natuurlijk ook van harte welkom om langs te komen, wij hebben de koffie klaar staan!

2e Eigenaar
NAP: Logisch
Laadvermogen: 1266 kg
Trekgewicht: 2000 kg
Aantal sleutels: 1
Emissienorm: Euro 6
Catalogusprijs: € 39.518,-

Dit betreft een voertuig uit

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie