Renault Trafic 1.6dci T29 L2H1 146PK | 2x Schuifdeur | Camera | Navigatie | Trekhaak

€ 16.900,- excl. BTW

Bouwjaar 19-09-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 73.583 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic 1.6dci T29 L2H1 146PK | 2x Schuifdeur | Camera | Navigatie | Trekhaak


€ 16.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 19-09-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 73.583 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van Geenen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Draaiing 3
Postcode 8072 TC
Plaats Nunspeet
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 252214 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vangeenenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt 2016 - jul 2019
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.760 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantie: 1 maand
Garantie: Op onze bedrijfswagens zit standaard 1 maand garantie op de motor en versnellingsbak.

Nu op de website, een frisse Renault Trafic. De auto is rechtstreek door ons geïmporteerd waar wij hem vervolgens op kenteken hebben gezet. De auto is voorzien van verschillende handige opties zoals een schuifdeur links en rechts, achteruitrijcamera met parkeersensoren en een trekhaak.
Onderhoud is uitgevoerd bij 53.227km / 18-1-2022. enige minpunten van de auto zijn dat de achteruitrijcamera slecht beeld geeft en er 3 kleine deukjes in zitten.

Link naar video:
https://youtu.be/tz54qAkUoR4

Highlights
- 146PK, handgeschakeld met 6 versnellingen
- Interieur voorzien van stoelverwarming, bluetooth en cruise control.
- Exterieur voorzien van achteruitrijcamera, trekhaak en parkeersensoren.
- 1 maand garantie op motor en versnellingsbak.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie