Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Work Edition 6m³ BUMPERS IN KLEUR|HAAK|3ZITS|NAVI|CRUISE

€ 19.150,- excl. BTW

Bouwjaar 17-06-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 64.111 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Work Edition 6m³ BUMPERS IN KLEUR|HAAK|3ZITS|NAVI|CRUISE


€ 19.150,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-06-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 64.111 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van As B.V.
Contactpersoon Kees van As
Adres Hattemse Beek 61
Postcode 7335 PB
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 5418833 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanasapeldoorn.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.759 kg
Laadvermogen: 1.191 kg
GVW: 3.050 kg

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): Standaard leveren we uw nieuwe auto af met een controle van de verlichting en vloeistoffen. Waar nodig vervangen we de lampen en vullen we de vloeistoffen aan.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Controle van verlichting en vloeistoffen
- Afleverpakket (€ 795 meerprijs): Aan u de keuze hoe u uw nieuwe auto afgeleverd wilt hebben. Kiest u voor ons afleverpakket dan leveren wij uw auto technisch in de best mogelijke staat af. De kosten voor de onderhoudsbeurt, APK en reiniging zijn inbegrepen. Ook alle kosten die uit de onderhoudsbeurt en APK komen zijn inbegrepen. Geen verrassingen achteraf en maximale zekerheid. Mocht de distributieriem binnen 10.000km aan vervanging toe zijn dan vervangen wij deze ook voordat u uw auto ophaalt.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, Reiniging van binnen en buitenzijde

Leuk dat u geïnteresseerd bent in deze Renault Traffic. Uitvoering L2H1 (6 m³) met laadvloer van 2,40m. 3 zits, voorzien van trekhaak, airconditioning, cruise control, navigatie en parkeersensoren. Vlakke laadvloer en links en rechts lat-om-lat. Ideaal voor transport in diverse branches. De kleur wit is natuurlijk uitermate geschikt voor reclame doeleinden.
Nette bus zowel van binnen als van buiten.
Bumpers zijn in kleur voor een nette en mooie uitstraling.

Als u kiest voor ons afleverpakket is uw bijdrage € 795,-. Hiervoor wordt uw auto afgeleverd met een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema aangevuld met onze afleverbeurt, minimaal een vol jaar APK, reiniging van binnen en buiten en 12 maanden BOVAG garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf van As is al ruim 60 jaar uw partner in mobiliteit. U kunt bij ons terecht voor de aanschaf van elke auto (zowel nieuw als gebruikt), voor onderhoud, reparatie en schadeherstel van ieder merk auto en brommobiel. Wij zijn lid van de BOVAG. Ook voor het huren of leasen va

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie