Renault Trafic 2.0 dCi 130 T29 L2H1 DC Comfort / Trekhaak 2.500KG / Airconditioning / Cruise control / Achteruitrijcamera

€ 28.885,- excl. BTW

Bouwjaar 21-12-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 40.442 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 130 T29 L2H1 DC Comfort / Trekhaak 2.500KG / Airconditioning / Cruise control / Achteruitrijcamera


€ 28.885,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-12-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 40.442 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Herwers Zevenaar
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kelvinstraat 2
Postcode 6902 PW
Plaats Zevenaar
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)316 - 523523 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.herwers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2022 - 2023
Cabine: dubbel
Referentienummer: 533681 HERWERS.05

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 548 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.925 kg
Laadvermogen: 1.145 kg
GVW: 3.070 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Inhoud laadruimte: 4.000 l

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 20-12-2024

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Deze occasion wordt voor de getoonde prijs afgeleverd inclusief een geldige apk, vloeistoffen controle, RDW teller rapport en tenaamstellingskosten. Tevens is de auto technisch door ons geïnspecteerd.
- Herwers Basis pakket (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Een kwart tank brandstof, Herwers privilége pas en mobiliteitsgarantie, Olie verversen incl. oliefilter indien binnen 6 maand of 7500 km benodigd, Professionele poetsbeurt binnen en buiten, Vervangend vervoer gratis bij onderhoud of reparatie, Vervangen slijtagedelen indien binnen 6 maand of 7500 km benodigd
- Herwers Plus pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Een halve tank brandstof, Herwers privilege pas en mobiliteitsgarantie, Onderhoudsbeurt volgens schema indien binnen 12 maand benodigd, Professionele poetsbeurt binnen en buiten, Technische inspectie en vloeistoffen controle, Vervangend vervoer gratis bij onderhoud of reparatie, Vervangen slijtagedelen indien binnen 12 maand of 15000 km benodigd

De Renault Trafic 2.0 dCi 130 T29 L2H1 DC Comfort uit 2022 is een veelzijdige bedrijfswagen die uitermate geschikt is voor zowel zakelijk gebruik als recreatieve doeleinden. Deze bestelwagen, uitgevoerd in de kleur Noir Midnight, heeft een kilometerstand van 40.442 km en wordt aangedreven door een 2.0-liter dieselmotor met een vermogen van 130 pk (96 kW). De handgeschakelde transmissie zorgt voor een directe rijervaring en optimale controle.

Met een trekgewicht van 2500 kg en een trekhaak is deze Trafic uitstekend geschikt voor het trekken van zware ladingen, wat het een ideale keuze maakt voor bedrijven die regelmatig zwaar materieel of aanhangers moeten vervoeren. De bestelwagen is uitgerust met airconditioning voor een comfortabele werkomgeving en cruise control voor ontspannen lange ritten. De achteruitrij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie