Renault Trafic 2.0dci 170PK L2H1 DC EDC Automaat Navi, Climate, Cruise, LED NR. 510

€ 37.850,-

Bouwjaar 01-04-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Trafic 2.0dci 170PK L2H1 DC EDC Automaat Navi, Climate, Cruise, LED NR. 510


€ 37.850,-

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Hunnik Trucks en Vans B.V.
Contactpersoon A. van Hunnik
Adres Wanraaij 15
Postcode 6673 DM
Plaats Andelst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 453449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanhunnikbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Cabine: dubbel
Referentienummer: 510

Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.899 kg
Laadvermogen: 1.171 kg
GVW: 3.070 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-02-2026

De Renault Trafic is als dubbele cabine de perfecte auto voor uw zakelijke ritten . De zeer goede rijeigenschappen in combinatie de comfortabele EDC automaat en het hoge laadvermogen maken dit een zeer capabele bedrijfswagen die ook nog hoge mate van comfort biedt. Tot de uitrusting horen onder andere een airco, cruise control en bluetooth telefoon connectie.

LANG-LAAG I 130PK I GVW 3070KG I Laadvermogen 1171KG I - Afm. laadruimte 1.80x1.65x1.40. M

= Bedrijfsinformatie =

- Al onze prijzen zijn excl. BTW! I All prices are excl. VAT! I Alle Preise sind ohne MwSt! I Tous les prix sont hors TVA!
- Prijs is rijklaar, inclusief kosten rijklaarmaken
- INRUIL MOGELIJK
- Minimaal 300 bedrijfswagens op voorraad
- WWW.VANHUNNIK.NL

Hoewel de informatie op deze website met zorg is samengesteld kunnen hieraan geen rechten ontleend worden. Alle gegevens onder voorbehoud van (typ)fouten. Wij raden u aan aspecten en opties die bepalend zijn voor het koopproces te verifiëren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie