Renault Trafic 2.0 dCi T29 L1H1

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-03-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 200.170 km
Deuren 5
Kenteken 84-VFL-8
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Algemeen

Bouwjaar 16-03-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 200.170 km
Deuren 5
Kenteken 84-VFL-8
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf AB Utrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lakerveld 84
Postcode 4128 LK
Plaats Lexmond
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41784599 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfab.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Laadvermogen: 1.275 kg
GVW: 2.935 kg

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Emissieklasse: Euro 4

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

AANGEBODEN RENAULT TRAFIC

2 SCHUIFDEUREN

NETTE BUS

LET OP!!! GEEN AIRCO

= Bedrijfsinformatie =

INRUIL IS BIJ ONS ALTIJD MOGELIJK ! !

Voor een prijsopgave van uw inruilauto kunt u ons foto's en informatie over uw auto sturen via :
- WhatsApp op 06-41784599
- E-mail naar Info@Autobedrijfbenjamin.nl

FINANCIERING IS MOGELIJK, BEL OF E-MAIL ONS VOOR DE VOORWAARDEN.

Heeft u interesse of een vraag?
Aarzel dan niet en bel of mail ons! ( 0641784599} / info@Autobedrijfbenjamin.nl )

Wij houden geen auto's vast als er geen aanbetaling is gedaan. Als u een afspraak maakt bij ons, bel dan ALTIJD voordat u van huis vertrekt zodat wij u de actuele status kunnen vertellen over de beschikbaarheid van de auto.

Wilt u langskomen voor een auto? Uiteraard is dat mogelijk, maar BEL even van tevoren zodat u niet voor niets komt.

U kunt ook 's avonds langskomen en in het weekend! ( OP AFSPRAAK )

Met vriendelijke groet,

Autobedrijf AB Utrecht

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie