Bouwjaar | 31-01-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 217.827 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 22.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 217.827 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DUTCH Vans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mercuriusweg 41 |
Postcode | 3771 NC |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 765557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dutchvans.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Modelreeks: jun 2019 - dec 2021
Referentienummer: 8252
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 179 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 518 x 190 x 195 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.926 kg
Laadvermogen: 1.144 kg
GVW: 3.070 kg
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
In het moderne verkeer heb jij achter het stuur van de Renault Trafic altijd de controle. Deze auto komt uit 2020. Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. De krachtige motor geeft deze Renault uitstekende prestaties. In deze Renault profiteer jij onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, twee schuifdeuren, warmtewerend glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audiosysteem (met DAB-radio!) en het navigatiesysteem. Parkeerplekken worden er niet ruimer op. Maar met de aanwezige parkeersensoren krijg je deze Renault Trafic zonder problemen op z'n plaats. Het drukke verkeer eist onderweg al jouw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Renault is voorzien van diverse systemen die je assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. En deze auto heeft ook buitentemperatuurmeter, lederen stuur, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook als standaard uitrusting.
Deze Renault biedt je niet alleen comfort en rijplezier, maar ook veiligheid. Actieve veiligheidssystemen houden voor jou de weg in de gaten en reageren op onvoorziene situaties voordat jij dat kunt. Als elke meter en elke seconde telt, wil je dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist ben je daar zeker van. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
We kunnen ons voorstell
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!