Renault Trafic Bestel 2.0 dCi 145 T29 L2H1 Luxe Rolstoelbus

n.o.t.k.

Bouwjaar 24-07-2020
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.612 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic Bestel 2.0 dCi 145 T29 L2H1 Luxe Rolstoelbus


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 24-07-2020
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.612 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bever Andelst B.V.
Contactpersoon Marco Dekker
Adres Buskesdries 23
Postcode 6673 DP
Plaats Andelst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 451041 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.beverautoaanpassingen.nl/occasions
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic bestel 2.0 dCi 145 T29 L2H1 Luxe Rolstoelbus


- Kenteken: VGK-92-Z
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 24-07-2024
- Tellerstand: 45612 KM
- Carrosserievorm: Rolstoelvervoer
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw Metallic
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9R V7
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 2001 kg
- Max. trekgewicht: 1650 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 5.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 540 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Navigatie pakket

- Apple Carplay/Android Auto
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map

Pakket: Pack Airco Plus

- Achteruitrijcamera
- Airco (automatisch)
- Binnenspiegel automatisch dimmend

Pakket: Pack Securité

- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Pakket: Pack Visibilité

- Achterklep met ruit
- Achterruitverwarming
- Achterruitwisser en sproeier

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Keyless entry
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor adaptief
- Niveauregeling automatisch
- Parkeersensor achter
- Zijschuifdeur links
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel
- Stuur verstelbaar
- Tussenschot volledig
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Apple Carplay/Android Auto
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Geisoleerd en bekleed
- M1 stoel op 2e zitrij
- Passagiersairbag
- Rolstoellift

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie


Nette Renault Trafic automaat L2 H1
Isolatie en volledige bekleding laadruimte
Vlakke vloer met rails t.b.v. M1 stoelen
2 M1 stoelen met vaste rugleuning op 2e zitrij
Rolstoel vergrendeling met 3 punts veiligheidsgordel
Rolstoellift Autolift Sky 1395
Opbergbak rechts achter
 
Onze auto's worden altijd afgeleverd met een geldige APK en een garantie van 6 maanden.

Bent u op zoek naar een aangepaste auto?
Bever Autoaanpassingen heeft een groot assortiment aangepaste auto's, inruil van u huidige auto is bespreekbaar.
Staat er

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie