Bouwjaar | 03-01-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 111 kW (151 pk) |
€ 26.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 111 kW (151 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Hunnik Trucks en Vans B.V. |
Contactpersoon | A. van Hunnik |
Adres | Wanraaij 15 |
Postcode | 6673 DM |
Plaats | Andelst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)488 - 453449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanhunnikbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jan 2022 - 2024
Cabine: enkel
Referentienummer: 763
Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 508 x 196 x 202 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.800 kg
Laadvermogen: 1.000 kg
GVW: 2.800 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 130 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 03-01-2025
De complete Renault Trafic in als gesloten bestelwagen is de perfect auto voor uw zakelijke ritten . De zeer goede rijeigenschappen in combinatie met 2 ton trekgewicht en het hoge laadvermogen maken dit een zeer capabele bedrijfswagen die ook nog hoge mate van comfort biedt. Tot de uitrusting horen onder andere een airco en Easylink met Apple Carplay / Android Auto.
KORT-LAAG I 150PK, GVW 2800KG I Laadvermogen 1000KG I - Afm. laadruimte 2.50x1.65x1.40. M
= Bedrijfsinformatie =
- Al onze prijzen zijn excl. BTW! I All prices are excl. VAT! I Alle Preise sind ohne MwSt! I Tous les prix sont hors TVA!
- Prijs is rijklaar, inclusief kosten rijklaarmaken
- INRUIL MOGELIJK
- Minimaal 300 bedrijfswagens op voorraad
- WWW.VANHUNNIK.NL
Hoewel de informatie op deze website met zorg is samengesteld kunnen hieraan geen rechten ontleend worden. Alle gegevens onder voorbehoud van (typ)fouten. Wij raden u aan aspecten en opties die bepalend zijn voor het koopproces te verifiëren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!