Bouwjaar | 27-07-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.188 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 69-JPK-8 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
€ 2.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-07-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.188 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 69-JPK-8 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DJN Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beurtschipper 9A |
Postcode | 3861 SB |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2450373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.djnautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/65 R14
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 165 x 147 cm
Wielbasis: 237 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 900 kg
Laadvermogen: 445 kg
GVW: 1.345 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
RENAULT TWINGO 1.2
BJ 2009 ORG NL AUTO
BLAUW MET.
ORG SLECHTS 109000 KM NAP
APK 13-03-2025
VOORZIEN VAN O.A.
AIRCO
ELEKTRISCHE RAMEN
CENTRALE VERGRENDELING AFSTANDBED.
BUMPERS IN KLEUR
STEREO CD
STUURBEDIENING
ETC ETC
NETTE STAAT EN ZEER ZUINIGE RENAULT MET LAGE WEGENBELASTINGTARIEF....
MEER INFO TEL 033-2450373 WHATS APP 06-20778550
= Bedrijfsinformatie =
MAANDAG T/M ZATERDAG OP AFSPRAAK!!! BEL MET 033-2450373 MVG DJN AUTO'S
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Twingo ZE | De goedkoopste elektrische auto van Nederland
Renault presenteert: de goedkoopste elektrische auto van Nederland! Daarmee heeft Renault meer dan alleen een sterke aanbieding in huis. Het brengt tevens de prijs van een auto met elektromotor en verbrandingsmotor dichter bij elkaar. Is het verstandig om de goedkoopste elektrische auto van Nederland te kopen? En is het wellicht zelfs een betere keuze dan een vergelijkbare auto met benzinemotor?
De Renault Twingo ZE is de goedkoopste elektrische auto van Nederland. Boven kleine auto's met verbrandingsmotor biedt de ZE louter voordelen: meer comfort, betere prestaties en lagere km-kosten.
Plus
- voordelig in aanschaf en gebruik
- vlot, levendig en nul uitstoot
- prima weggedrag
Min
- zijwindgevoelig
- kan niet snelladen (met CCS stekker)
- rijwind duidelijk hoorbaar
Conclusie
Is de goedkoopste elektrische auto van Nederland een verstandige aankoop? Na een kleine week van intensief testen is het antwoord een volmondig "ja". De ZE biedt louter voordelen boven de standaard Twingo en introduceert geen nadelen. Alleen in het beperkte bereik en de beperkte laadmogelijkheden is merkbaar dat dit een voordelige elektrische auto is. Verder biedt de Twingo ZE alle voordelen van elektrisch rijden zoals meer comfort, betere prestaties en het rijden met één pedaal.
Is de Twingo ZE ook een betere keuze dan een compacte auto met benzinemotor? Ook op die vraag is het antwoord een volmondig "ja". Naast de bovengenoemde voordelen, is de prijs per kilometer veel lager. Het verschil in de aanschafprijs is kleiner dan ooit tevoren en wordt terugverdiend door de lagere energieprijs, het lagere onderhoud (nauwelijks slijtage-delen), de lagere belasting en de lagere afschrijving (nauwelijks slijtage-delen, vanaf 2030 geen verkoop van auto's met verbrandingsmotor meer in de meeste Europese landen).