Bouwjaar | 28-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 21.421 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-973-LP Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 21.421 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-973-LP Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Kleine & Zn. B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwstraat 3 |
Postcode | 6981 AH |
Plaats | Doesburg-Stad |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)313 - 472365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.renaultkleine.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aandrijving
Actieradius: 395 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 16
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 409 x 173 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.477 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.988 kg
Accu
Accu: 52 kWh
Accu laden: 22 kW
Accu snelladen: 50 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Geldige APK, en RDW-leges.
- Bovag Garantie (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden)
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 10 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
*** In 2024 is er weer subsidiebudget beschikbaar vanuit de Rijksoverheid voor particulieren die een gebruikte elektrische auto aanschaffen. Dit betekent dat u € 2.000,- subsidie ontvangt bij aanschaf van een gebruikte elektrische auto.
Hij levert uitstekende prestaties en doet dat met zorg voor het milieu. Maar tegelijk is de Renault ZOE ook gewoon een auto die u volop ruimte en comfort biedt. Fiscaal aantrekkelijk is de elektromotor, waarmee u niet alleen stil maar ook uitermate pittig kunt rijden. Deze auto is bijna nieuw, ondanks dat hij uit 2021 komt; hij heeft slechts 4210 kilometer afgelegd. Tot de voorzieningen van deze auto behoren LED koplampen, halflederen bekleding, dakspoiler, neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Ervaar de wonderen van de digitale mobiliteitswereld waarbij alles wat u wenst op het digitale dashboard verschijnt. Met de audiobediening op het stuur bedient u het audiosysteem zonder uw ogen van de weg te halen. Geen onnodige spaghetti van oplaadsnoertjes voor de smartphone: deze Renault ZOE heeft een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. Ook is de Renault uitgerust met: regensensor, cruise control, keyless entry, airconditioning en verstelbaar stuur.
In de Renault ZOE heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een noodsituatie? Dan is remmen cruciaal. Daarom heeft deze Renault ZOE Brake Assist als remondersteuning. Ook helpen het hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.
Kennis maken met elektrisch rijden? Maak nu een afsp
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.