Renault ZOE R90 Life 41kWh KOOPACCU ¤ 2.000,- Subsidie

€ 13.900,- incl. BTW

Bouwjaar 08-01-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 49.767 km
Deuren 5
Kenteken XD-937-X Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 68 kW (93 pk)

Renault ZOE R90 Life 41kWh KOOPACCU ¤ 2.000,- Subsidie


€ 13.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 08-01-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 49.767 km
Deuren 5
Kenteken XD-937-X Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kroon Auto's
Contactpersoon Dirk Jan Kroon
Adres Molenstraat 20
Postcode 5317 JG
Plaats Nederhemert
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)418 - 551005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 22358389 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kroonautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2016 - dec 2019

Technische informatie
Koppel: 220 Nm

Aandrijving
Actieradius: 317 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 135 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.448 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.923 kg

Accu
Accu: 44 kWh, Conditie: 94%, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.4 kW, 28 km actieradius per uur, compleet vol in 12 uur en 3 minuten
Accu snelladen: 22 kW, 111 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 29 minuten

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 6 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:51
Bruikbare accucapaciteit: 41 kWh
Ingeschatte actieradius: 226 km
Ingeschat verbruik: 20.02 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 235 km
Actieradius praktijk winter: 203 km
Verbruik praktijk zomer: 21.12 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.3 kWh/100km

Mooie Renault ZOE R90 41kWh KOOPACCU Life 2019. Accu = Koopaccu. Aviloo batterij test score van 94/100! Zie foto's voor rapport.

€ 11.488,- is excl. 21% BTW.
€ 13.900,- is incl. 21% BTW.

Er is € 2.000,- subsidie aan te vragen bij de RVO, zodat deze auto u uiteindelijk € 11.900,- incl. BTW zal kosten. Wij helpen u graag met de aanvraag van uw subsidie!

De accu van de Renault Zoe R90 heeft een capaciteit van 44,1kWh. Daarvan is 41kWh daadwerkelijk te gebruiken. Hiermee wordt in de praktijk een geschatte actieradius van ongeveer 255 kilometer gehaald. Opladen gaat via een Type 2 aansluiting en het standaard laadvermogen van de boordlader is 22 kW. Hiermee is de accu in ongeveer 2 uur 15 minuten vanaf leeg weer helemaal opgeladen. Hiervoor is echter 3-fase benodigd met 32A beschikbaar. Bij openbare laadpalen is dit soms beschikbaar, maar in huishoudens komt dit amper voor. In de meeste gevallen is het maximale laadvermogen dan ook 11 kW en hiermee kan een laadtijd van 4 uur 30 minuten en een laadsnelheid van 58 km/u bereikt worden.

Voorzien van o.a. Navigatiesysteem i.c.m. Bluetooth Telefoonvoorbereiding, Automatische Airco, Parkeersensoren, Keyless Entry, Android Auto, USB- & Multimedia Aansluitingen, LED Dagrijverlichting, Regensensor, Cruise Control, enz...

- Geen afleveringskosten
- Auto is netjes gepoetst, inclusief nieuw matten set.
- Voor de aflevering een recente APK.
- Tellerrapport / NAP aanwezig, gegarandeerde kilometerstand
- In

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Zoe | De puntjes op de e zetten

Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?

Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten

De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.

Plus

  • vlot en levendig
  • prima rijeigenschappen
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • geen P-stand op automaat
  • trage reactie centrale computer
  • gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar

Conclusie

Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.

Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.

Deel deze advertentie