Bouwjaar | 01-07-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.833 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 25-HPJ-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
€ 7.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.833 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 25-HPJ-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TwinCar VoF |
Contactpersoon | Robin van de Bunte |
Adres | Zwolseweg 412 |
Postcode | 7345 AG |
Plaats | Wenum-Wiesel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3121310 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.twincar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 61 liter
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 464 x 176 x 142 cm
Wielbasis: 268 cm
Interieur
Interieurkleur: darkGray
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 235 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik in de stad: 14 l/100km (1 op 7,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Bijzonder nette, goed onderhouden en complete 9.3 Cabrio 2.0T AUT. 209PK. Optisch en technisch in een goede conditie, alle bescheiden zoals dubbele sleutels, (onderhouds)boekjes, facturen recent onderhoud enz., zijn compleet voorhanden. De auto rijdt strak, is schadevrij en alle functies zijn werkzaam. Voertuig heeft tevens een chiptuning ondergaan , (250PK en 360NM koppel beschikbaar), wat deze auto een bijzonder soepel rijgedrag bezorgd heeft.
= Bedrijfsinformatie =
TWINCAR Zwolseweg 412 7345 AM WENUM WIESEL Tel.:+31 (0)6 - 22032363 Tel.:+31 (0)55 - 3121310 WWW.TWINCAR.NL Er worden geen extra afleverkosten in rekening gebracht bij onze occasions. Ondanks dat onze advertenties met de grootst mogelijke zorg worden samengesteld, vragen wij uw begrip voor het feit dat aan de specificaties in deze advertenties geen rechten kunnen worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.