Saab 9-3 Cabrio 2.0t SE

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-07-2001
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.019 km
Deuren 2
Kenteken JS-880-N Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.985 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Saab 9-3 Cabrio 2.0t SE


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-07-2001
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.019 km
Deuren 2
Kenteken JS-880-N Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.985 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Saabworld
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijksstraatweg 119
Postcode 7383 AN
Plaats Voorst
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10050290 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.saabworld.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 171 x 142 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 735 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 213 g/km
Emissieklasse: Euro 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Met een kilometerstand die de 97.000 nog maar net gepasseerd is, is dit wel een heel aantrekkelijke Saab Cabrio. Het is een auto van 2001 met de 150 pk tweeliter turbomotor, die toen maar liefst ruim 106.000 gulden kostte. Hij werd afgeleverd in chique donkerblauw metallic lak met een antracietkleurig leren interieur. Die bekleding is nog altijd in een topstaat; de lak heeft enkel lichte gebruikssporen en glanst schitterend; ook de bijpassend donkerblauwe kap is in een zeer goede staat. Onder de motorkap is het opvallend netjes.
De auto is sinds 2016 in Nederland en heeft daar sindsdien maar één eigenaar gehad die er goed voor heeft gezorgd. Van binnen en van buiten functioneert alles naar behoren en de auto rijdt ontzettend fijn en stuurt strak. Hij is ook opvallend stil, al helemaal met het windscherm achter de voorstoelen rechtop. Met de kap open en 100 km/u rijdend, valt er nog gewoon zonder enige vorm van stemverheffing met je bijrijder te praten. Iets dat zeker niet voor iedere cabriolet opgaat.
De originele lichtmetalen wielen (17") zijn ook al in zo'n mooie staat en komen met prima banden rondom. Dit is gewoon een zeer goed geconserveerde youngtimer die nu klaarstaat voor iedere rit op snelweg of binnendoorweg. Door ons helemaal nagelopen en gebruiksklaar voor de komende zomer - en de rest van het jaar.

With a mileage that has only just passed the 97,000kms, this is one very attractive Saab Convertible. It is a 2001 car with the 150 hp twin-litre turbo engine. It was delivered in classy dark blue metallic paint with an anthracite leather interior. That upholstery is still in top condition; the paint has only slight signs of use and shines brilliantly; the matching dark blue hood is also in very good condition. Under the bonnet things are remarkably clean.
The car has been in the Netherlands since 2016 and has had only one owner there since being imported. And that owner who certainly taken good care of it. Inside and outside; everything functions properly and the car drives incredibly fine and steers wonderfully. It is also remarkably quiet, especially with the windcatcher up behind the front seats. With the hood open and driving at 100 km/h, you can still just talk to your co-driver without raising your voice. Something that certainly doesn't go for every convertible.
The original alloy wheels (17") are also in a great condition and come with excellent tyr

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Saab 9-3 | Koningsklasse

Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.

Autotest | Saab 9-3 Koningsklasse

De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.

Plus

  • zeer comfortabel
  • onderscheidend vermogen
  • vriendelijk geprijsd

Min

  • weinig dealers
  • gaat ongemerkt (te) hard

Conclusie

Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.

Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.

Deel deze advertentie