Bouwjaar | 07-09-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.714 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-XXS-2 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 5.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-09-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.714 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-XXS-2 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cees Jansen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldzichtweg 14 |
Postcode | 3851 SH |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51302545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ceesjansenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2011 - jan 2013
Modelcode: 5P5, 5P8
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 177 x 158 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 644 kg
GVW: 1.939 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
KEURIGE DEALERONDERHOUDEN AUTO.
SERVICEBOEKJE, NAP EN 2 SLEUTELS.
Inclusief APK.
Seat: temperament én optimale techniek. Of, zoals ze zelf zeggen: 'auto emocion'. Deze SEAT heeft een benzinemotor die zuinig is, maar toch hoge prestaties levert. De comfortstoelen zorgen dat u na iedere rit fit uitstapt. Het panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en kan worden geopend voor extra ventilatie. Als u stil staat, schakelt het start-stopsysteem de motor uit, dit verlaagt het brandstofverbruik. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. U rijdt snel, zuinig en zeker naar uw bestemming met het navigatiesysteem. Ook is de auto voorzien van climate control. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze SEAT zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Deze auto is voorzien van cruise control, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
In de SEAT Altea XL heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een tekort aan lucht in de banden is niet alleen riskant, maar ook duur. Het bandenspanningscontrolesysteem behoedt voor onnodige kosten en risico's. Nooit meer gedoe met de hellingproef. Deze auto heeft hill hold control, een automatische handremfunctie voor steile wegen.
U krijgt ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij deze auto, u weet dan zeker dat de kilometerstand in orde is. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze SEAT wilt aanschaffen.
= Bedrijfsinf
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Altea XL | Alternativea
De Seat Altea is een succes. De vormgeving en rijeigenschappen vallen in de smaak bij het grote publiek. Om het succes te vergroten bracht Seat eerst een stationcar uit op basis van de Altea. Nu is er dankzij een ruige aankleding en vierwielaandrijving ook een heuse terreinauto op basis van die Altea XL Stationwagon: de Freetrack.
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders.
Plus
- sportiever dan een SUV
- exclusief gevoel
- redt zich aardig in het terrein
Min
- scherpe rand aan voorportieren
- opdringerig alarm
- Boordcomputer werkt niet tegelijk met navigatiesysteem
Conclusie
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders. Het is een auto die ieder moment van iedere rit het gevoel geeft iets exclusiefs te rijden. De vormgeving is opvallend, de uitrusting riant, de ruimte enorm en het rijgedrag sportief.
De Seat Altea Freetrack is geen terreinauto waar met kunst en vliegwerk toch nog het beste van is gemaakt. In plaats daarvan heeft Seat een bewezen succesnummer gebruikt en daaraan het beste van een terreinauto toegevoegd. Dat is een ongebruikelijk alternatief, maar het resultaat is zeer geslaagd.