Bouwjaar | 11-06-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.000 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 41-PG-ND Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 3.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.000 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 41-PG-ND Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leeuwis B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 11 |
Postcode | 3771 MG |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16688110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleeuwis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,6 s
Topsnelheid: 169 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 170 x 145 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.042 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.562 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Vol trots bieden wij hier een super fijne Ibiza 1.4 AUTOMAAT met originele kilometers aan. Rechtstreeks afkomstig van de 1e eigenaresse, altijd bij 1 en dezelfde garage onderhouden, de goede 4-cilinder motor, een goed verhaal, en realistisch geprijsd.
Deze auto krijgt een nieuwe APK bij aflevering, reservesleutel en de Nationale Auto Pas aanwezig.
Op km-stand 127853 is de laatste onderhoudsbeurt uitgevoerd.
Degelijk, betrouwbaar, en een feit; dit is gewoon duidelijk kwaliteit.
Het is wel een gebruiksvoorwerp geweest en geen collectorsitem, oftewel;
gebruikerssporen op de voor- en achterbumper verder weinig noemenswaardigs!
Wij bieden ook de keuze om deze auto technisch nagelopen afgeleverd te krijgen:
De auto krijgt een nieuwe distributieriem (set incl. waterpomp) + een kleine beurt waardoor de totaalprijs op € 3.999,- komt (deze prijs is niet onderhandelbaar).
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken graag op afspraak, wilt u een afspraak maken neem gerust contact op met ons.
Dagelijks van 08:00 tot 17:00 , op zaterdag van 08:00 tot 15:00 , en op zondag zijn wij gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Ibiza | Slagkracht
De meeste autofabrikanten vervangen grote motoren door kleinere. Zo willen ze de CO2-uitstoot verminderen. Veel fabrikanten gaan zelfs een stap verder en voorzien in hybride of geheel elektrische aandrijving. Tegen alle trends in is de Seat Ibiza nu juist leverbaar met een extra grote motor. Maak kennis met de "Seat Ibiza Sport".
De Seat Ibiza Sport levert dankzij een 1.5 TSI motor bovengemiddelde prestaties, terwijl het verbruik bescheiden blijft. Ondanks het tijdloze design verraadt de uitrusting de leeftijd van het ontwerp.
Plus
- sterke, daadkrachtige 1.5 TSI motor
- tijdloos design
- Prima weggedrag
Min
- rode ringen rondom luchtroosters reflecteren in buitenspiegels
- onhandig kleine buitenspiegels
- hoge prijs, karige uitrusting
Conclusie
Wat brengt de 1.5 TSI motor de Seat Ibiza? Meer slagkracht. Seat heeft bewust voor de naam "Sport" gekozen en niet voor "FR" of "Cupra". Dit is namelijk geen sportieve auto in de aankleding of prestaties. Het is zelfs geen topmodel, want diverse voorzieningen die nieuw zijn voor de Ibiza sinds modeljaar 2022 zijn niet standaard op de Sport.
Wat de grote motor wel brengt is de genoemde slagkracht. Met het toegenomen vermogen en het grotere koppel presteert de Ibiza met meer gemak. Dat zorgt voor meer comfort bij kalm rijden en maakt de Ibiza meer capabel bij een meer dynamische rijstijl.