Bouwjaar | 11-05-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.098 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-RFX-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 1.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.098 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-RFX-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Andriessen Bedrijfswagens B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | IJsselweg 49 |
Postcode | 7061 XV |
Plaats | Terborg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 726306 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.andriessenbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2010 - mei 2012
Modelcode: 6J8
Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,6 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 169 x 145 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.645 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 273 - € 288 per kwartaal
Technische opmerking: Motor start en loopt niet, waarschijnlijk defecte verstuivers of brandstofpomp
Technischer Hinweis: Der Motor startet nicht und es kommt zu einem Defekt der Markenstoffpumpe
Tech Note: Engine does not start or run, probably defective injectors or fuel pump
Remarque : Le démarrage du moteur n'est pas effectué en boucle, les versions de pompe de marque sont défectueuses
Deze Seat Ibiza ST is uitgevoerd als stationwagon. Tevens is de kilometerstand logisch te verklaren door middel van een Nationale Autopas. Mocht u graag wat extra foto's of een filmpje van deze auto ontvangen dan sturen wij u die natuurlijk graag per Whatsapp of per mail.
Wij hebben hieronder nog even de meest praktische en luxe opties voor u op een rijtje gezet:
?Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening: Handig voor het gemakkelijk openen en sluiten van de auto, waardoor u zich geen zorgen hoeft te maken over het zoeken naar de sleutels.
?Airconditioning met elektronische regeling: Houd het interieur van uw auto comfortabel, ongeacht de buitentemperatuur.
?Cruise control: Ideaal voor lange ritten op de snelweg, waardoor vermoeidheid wordt verminderd en u kunt genieten van een ontspannen rijervaring.
?Mistlampen voor: Verbeter de zichtbaarheid bij slechte weersomstandigheden, waardoor de veiligheid wordt vergroot.
?Armsteun: Verhoog het comfort tijdens het rijden door een ergonomische rustplaats voor uw arm te bieden.
?Trekhaak: Maakt het mogelijk om een aanhanger, fietsendrager of caravan te trekken, waardoor de functionaliteit van de auto wordt vergroot.
?Lichtmetalen velgen: Voeg een vleugje stijl toe aan het exterieur van de auto en verbeter de algehele uitstraling.
Optische opmerking: Elektrische buitenspiegels defect / gebruikerssporen in het interieur. Zie foto's
Bent u enthousiast geworden van deze auto? Bekijk onze website voor een uitgebreidere fotorapportage!
Overigens kunt u voor meer informatie ons altijd bellen of een mail sturen. U bent natuurlijk ook van harte welkom om lan
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Ibiza | Slagkracht
De meeste autofabrikanten vervangen grote motoren door kleinere. Zo willen ze de CO2-uitstoot verminderen. Veel fabrikanten gaan zelfs een stap verder en voorzien in hybride of geheel elektrische aandrijving. Tegen alle trends in is de Seat Ibiza nu juist leverbaar met een extra grote motor. Maak kennis met de "Seat Ibiza Sport".
De Seat Ibiza Sport levert dankzij een 1.5 TSI motor bovengemiddelde prestaties, terwijl het verbruik bescheiden blijft. Ondanks het tijdloze design verraadt de uitrusting de leeftijd van het ontwerp.
Plus
- sterke, daadkrachtige 1.5 TSI motor
- tijdloos design
- Prima weggedrag
Min
- rode ringen rondom luchtroosters reflecteren in buitenspiegels
- onhandig kleine buitenspiegels
- hoge prijs, karige uitrusting
Conclusie
Wat brengt de 1.5 TSI motor de Seat Ibiza? Meer slagkracht. Seat heeft bewust voor de naam "Sport" gekozen en niet voor "FR" of "Cupra". Dit is namelijk geen sportieve auto in de aankleding of prestaties. Het is zelfs geen topmodel, want diverse voorzieningen die nieuw zijn voor de Ibiza sinds modeljaar 2022 zijn niet standaard op de Sport.
Wat de grote motor wel brengt is de genoemde slagkracht. Met het toegenomen vermogen en het grotere koppel presteert de Ibiza met meer gemak. Dat zorgt voor meer comfort bij kalm rijden en maakt de Ibiza meer capabel bij een meer dynamische rijstijl.