Bouwjaar | 20-07-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 229.441 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 06-FV-KR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 875,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-07-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 229.441 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 06-FV-KR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Ter Laare B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lage Brink 24 |
Postcode | 7317 BE |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15118089 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisterlaare.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 14,6 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 418 x 174 x 146 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.680 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Autohuis Ter Laare biedt deze SEAT Leon 1.4 16V Stella aan. Deze Leon hebben wij via inruil verkregen en is voorzien van opties waaronder airconditioning, elektrische ramen, centrale vergrendeling, trekhaak en een radio met Bluetooth.
De huidige kilometerstand is 229.441 (met Nationale Autopas, dus een logische stand).Bij 212.000 km heeft de auto zijn laatste onderhoudsbeurt gehad en bij 171.000 km zijn de distributieriem en waterpomp vernieuwd. Pluspunten; APK, rijdt en schakelt goed, geen roest, nieuwe koplampen en een trekhaak. Minpunten; helaas rondom wel wat schades, bekerhouder gaat niet helemaal dicht, rokersauto. Praktische auto voor een leuke prijs.
= Bedrijfsinformatie =
Volg ons ook op Facebook en Instagram @autohuisterlaare !
De prijs van deze auto betreft een rijklaarprijs, dit houdt in dat wij geen bijkomende kosten hanteren.
Wilt u uw huidige auto inruilen? Stuur dan een paar foto's naar ons e-mailadres of via WhatsApp (+31615118089). Vermeld ook de huidige kilometerstand en een eventuele richtprijs.
Wij werken momenteel op afspraak!! Graag zouden wij u verzoeken ons van tevoren te bellen om een afspraak te maken zodat u niet voor een dichte deur komt te staan.
Tenaamstellen en vrijwaren is bij ons 24/7 mogelijk!
Autohuis Ter Laare B.V.
Lage Brink 24
7317BE
Apeldoorn
Voor vragen of reacties zijn wij te bereiken via:
E: info@autohuisterlaare.nl
T: 055 234 0538
T: +316 15 118 089 (ook WhatsApp)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.