Bouwjaar | 06-03-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.937 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-070-VS Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 213 kW (290 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-03-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.937 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-070-VS Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 213 kW (290 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Merkens Premium Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdweg 37 |
Postcode | 6744 WG |
Plaats | Ederveen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25343907 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.merkenspremiumcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 182 x 143 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.376 kg
Laadvermogen: 644 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 730 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Zeer nette en mooi uitgevoerde Seat Leon ST Cupra 290 2.0 TSI DSG.
Facelift auto met onder andere de nieuwe type bumpers en ge-upgrade multimedia systeem en zelfs al het nieuwste emissie systeem met Euro 6.
Uiteraard wordt deze auto geleverd inclusief 2 sleutels en boeken.
Kloppende en gecheckte auto.
Geweldige ruimtewagen met dé WAUW factor als je het gas intrapt. Wat een beleving geeft deze auto met zijn krachtige 2.0 TSI motor in combinatie met de DSG automaat.
Zeer sportieve uitvoering met zijn rode kleur in combinatie met het zwart lederen/alcantara sport interieur en een tal van opties met onder andere zijn digitale dashboard, stuurwielbediening, isofix, afgevlakt sportstuur, led verlichting, navigatie met bluetooth telefoon, sfeer verlichting, led lampen en noem maar op.
Wij hebben deze auto alvast voorzien van een professionele poetsbeurt en een onderhoudsbeurt.
Volledig rijklare auto.
Standaard inclusief 3 maanden garantie.
Wij berekenen geen afleverkosten.
Bel gerust voor meer informatie of een bezichtiging.
Wij zijn van maandag tot en met zaterdag telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 21:00.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.