Bouwjaar | 16-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.215 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-026-FT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.215 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-026-FT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoContinent |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 17 |
Postcode | 3762 EP |
Plaats | Soest |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42418744 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocontinent.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 182 x 144 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.227 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Hierbij wordt aangeboden:
Zeer nette Seat Leon 1.8 TSI FR DSG
Start en rijdt heerlijk.
Automaatbak schakelt goed.
Seat is goed onderhouden en heeft onlangs een onderhoudsbeurt gehad.
Betreft een echte FR uitvoering.
Het exterieur en interieur verkeren in erg nette staat.
APK tot 15-08-2024, kan eventueel worden afgeleverd met nieuwe APK.
Auto beschikt over:
- Onderhoudshistorie
- Originele 19 inch Cupra velgen
- Start/stop systeem
- Parkeersensoren achter
- Verschillende rij-modi
- Cruise Control
- Elektrische climate control
- Etc etc..
Alle inruil is mogelijk.
Wij zijn tijdelijk gevestigd in Soest, Nijverheidsweg 17.
Bij serieuze interesse is een bezichtiging en proefrit mogelijk.
Voertuigen kunnen op locatie tenaamgesteld worden met het genot van een bak koffie.
Geen afleverkosten of dergelijke.
Graag van te voren bellen en/of appen om teleurstelling te voorkomen. Wij zijn bereikbaar van 07:00 tot 23:00.
AutoContinent
----------------------------
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.