Bouwjaar | 07-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 152.793 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TS-898-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 13.999,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 07-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 152.793 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TS-898-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Stronkhorst |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Harderwijkerweg 213 |
Postcode | 8077 RD |
Plaats | Hulshorst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 700246 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfstronkhorst.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 182 x 146 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.143 kg
Laadvermogen: 637 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Seat wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. De bediening van het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur en als u wilt zelfs met uw stem. De audio is overigens voorzien van DAB-radio voor een altijd heldere ontvangst. Maak uw smartphone echt draadloos, ook bij het opladen. Met de draadloze telefoonlader. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Seat Leon voorzien van parkeersensoren! De uitrusting van deze auto is met regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
In de Seat Leon heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.