Bouwjaar | 14-10-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.986 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KK-228-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-10-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.986 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KK-228-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Veldhuis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tiendijkenseweg 11 |
Postcode | 7395 PE |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30492593 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoveldhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2016
Modelcode: 5F
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 454 x 182 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Laadvermogen: 663 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 6 maanden garantie: 6 maanden garantie
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Voor meer informatie en/of het maken van een afspraak kunt u ons altijd bereiken op onderstaand telefoonnummer.
Belt u alstublieft altijd voor vertrek om teleurstelling te voorkomen!
Auto Veldhuis
Tiendijkenseweg 11
7395 PE Teuge
Tel: 06-30492593
E-mail: info@autoveldhuis.nl
De optielijst is met grote zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is. Aanbevolen is contact op te nemen voor opties die uw beslissing bij aankoop kunnen beinvloeden. Aan de optielijst kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.