Bouwjaar | 01-06-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.909 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SR-025-G Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 11.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.909 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SR-025-G Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | West Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Vlotkampweg 28 |
Postcode | 6545 AG |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42406298 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.westautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.136 kg
Laadvermogen: 634 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
*Zeer mooie Seat Leon ST 1.0 TSI Eco style 116 pk van 06-2018
*APK 08-2024
*Km stand 154.909 met onderhoudschema en NAP
*Volledig dealer onderhouden
*Zeer nette auto en rijdt perfect
*Inclusief 6 maanden schriftelijke garantie!
= Bedrijfsinformatie =
*INRUIL VAN UW AUTO IS BIJ ONS MOGELIJK
*Meerdere financieringsvormen mogelijk.
*Op de website kunt u zelf bepalen wat u betaald per maand
*Klik op het groene logo van DTC om een berekening te maken
*Telefoon 06-42406298.
*Alle auto's zijn voorzien van een Nationale Auto Pas certificaat voor een correcte km stand.
*Dit certificaat ontvangt u bij aankoop van uw nieuwe auto.
*Op afspraak kun u ook in de avond de auto van uw keuze bezichtigen.
*De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK .
*Alle auto's staan in een goed verlichte ruimte.
*Ook in de avond en op zondag is een bezichtiging mogelijk op afspraak.
*Alle auto's zijn voorzien van onderhoudsboekje, Nationale Auto Pas en professioneel gereinigd.
*Wij zijn telefonisch 7 dagen per week bereikbaar van 09.00 tot 22.00 uur om een afspraak te maken.
**Wij geven geen reactie op vragen als wat is de laagste prijs en/of biedingen**
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.