Bouwjaar | 18-02-2005 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 314.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 30-RD-KN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-02-2005 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 314.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 30-RD-KN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leeuwis B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 11 |
Postcode | 3771 MG |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16688110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleeuwis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 229 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.302 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 1.859 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Hier staat een erg goed rijdende Seat Toledo 1.8-20V Turbo van bouwjaar 2005 met originele kilometers. Met afstand de meest sportieve Toledo die er in deze prijsklasse te vinden is!
Een kleine opsomming die alleen de kenner wat zal zeggen:
- Supersized intake pipe
- Forge 008 dv
- FMIC
- R8 bobines
- Bougies NGK bkr7e
- 3 inch intake naar luchtfilter achter de bumper
- boost controller
- sinds vorig jaar 4 bar brandstofpomp
- 4 bar drukregelaar
- N249 + N112 delete
- Sai delete
- Nieuwe maf sensor
- Nieuwe map sensor
- Olie zeef vervangen mei vorig jaar
- Nieuwe carterpan
- Nieuwe koelvloeistof
- Nieuwe accu
- Nieuwe dynamo
- Nieuwe olie
- Gechipt naar 241PK / 400NM bij Murf
- Distributieriem met stalen waterpomp ( km-stand 285.040 datum 10-05-2022 )
- Subframe opnieuw laten spuiten
- Nieuwe wiellagers LV en RV
- Nieuwe fuseekogels L + R
- Nieuwe stuurkogels L + R
- Nieuwe homokineet LV
- V6 stab stang
- Nieuwe schroefset van FK met hardheid verstelbaar aan de voorkant
- Schroefset achter is triple S sinds vorige jaar mei
- Kachelradiateur vervangen + airco gevuld
- Altijd 98 getankt
De auto heeft gebruikerssporen wat past bij de leeftijd en km-stand + er zit een barst/scheur in het voorraam.
Degene die iets in deze prijsklassen en/of in dit genre zoekt moet hier toch wel helemaal blij van worden!
DE PRIJS VAN DE AUTO STAAT VAST EN IS HELAAS NIET ONDERHANDELBAAR.
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken graag op afspraak, wilt u een afspraak maken neem gerust contact op met ons.
Dagelijks van 08:00 tot 17:00 , op zaterdag van 08:00 tot 15:00 , en op zondag zijn wij gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Toledo | Terug naar de basis
Eerst was de Seat Toledo een klassieke sedan. Het nuchtere en praktische karakter werd gewaardeerd en dus bouwde de Toledo al snel een trouwe klantenkring op. Om het nog beter te doen, kwam Seat in 2004 met een slimme mix van een MPV en een zakenauto. Helaas sprak deze gewaagde combinatie niet aan en de verkopen daalden. Daarom keert Seat nu terug naar de basis met een sedan zonder poespas: eenvoudig, ruim en voordelig.
De Seat Toledo is een compacte sedan voor wie op zoek is naar degelijk vervoer van A naar B. De Toledo biedt alles wat nodig is, maar niets meer dan dat. De meest nuchtere Seat van dit moment.
Plus
- Vlot en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- Zeer ruim, ook achterin
Min
- Matig zicht in binnenspiegel
- Achterklep opent te hoog (raakt dak lage/oude garages)
Conclusie
De Seat Toledo is terug. Daarom is een testrit gemaakt naar de Spaanse stad Toledo. Op die afstand kon de Toledo zich prima bewijzen. Seat is al lang geen budgetmerk van Volkswagen meer en daarom is de Toledo voorzien van de nieuwste techniek van het moederbedrijf. Alle motoren zijn daarom sterk, stil en zuinig. Alhoewel de Toledo misschien wel de minst spannende Seat is om mee te rijden, is het weggedrag nog altijd prima.
Na een minder geslaagd experiment met een mix van MPV en zakenauto, is de nieuwe Toledo weer een vertrouwde sedan. Dankzij de strakke en tegelijkertijd elegante lijnen is de Toledo echter allesbehalve oubollig. Net als de eerste Toledo's is ook deze vierde generatie weer ruim, praktisch en vooral nuchter.