Skoda Citigo 1.0 Greentech Ambition | CRUISE CONTROL | AIRCO | BLUETOOTH |

€ 8.950,- incl. BTW

Bouwjaar 25-05-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 86.832 km
Deuren 5
Kenteken SL-146-K Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Skoda Citigo 1.0 Greentech Ambition | CRUISE CONTROL | AIRCO | BLUETOOTH |


€ 8.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 25-05-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 86.832 km
Deuren 5
Kenteken SL-146-K Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Willekes
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Geer 13
Postcode 4061 RP
Plaats Ophemert
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)344 - 651294 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfwillekes.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2017 - sep 2018
Modelcode: NF

Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 162 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 165 x 150 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 834 kg
Laadvermogen: 496 kg
GVW: 1.330 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 96 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf Willekes is een Bosch Car Dealerbedrijf waar een enthousiast team van "automensen" klaar staat om uw mobiliteit te waarborgen. Al onze prijzen zijn netto meeneemprijzen. Mocht u extra garantie willen dan gebruiken wij verschillende afleverpakketten (zie onderstaand voor meer informatie). Ook kunnen wij u een financiering op maat aanbieden tegen een aantrekkelijk rentetarief. Wij doen dit in samenwerking met Carmeleon Financieringen. Is deze auto toch niet de auto die u zoekt, kijk dan op www.autobedrijfwillekes.nl of geef uw wensen aan ons door. Telefoonnummer 0344-651294 of info@autobedrijfwillekes.nl

Pakket 1: €195,- Controle van alle vloeistoffen, wassen + uitzuigen, vrijwaren van de inruilauto (indien van toepassing), geldige APK.

Pakket 2: €395,- Nieuwe APK, controle van alle vloeistoffen, wassen + uitzuigen, vrijwaren van de inruilauto (indien van toepassing).

Pakket 3: €795,- Kleine beurt, nieuwe APK, 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak*, controle van alle vloeistoffen, wassen + uitzuigen, halve tank brandstof, vrijwaren van de inruilauto (indien van toepassing).

Pakket 4: €995,- Afleveringsbeurt volgens fabrieksschema, nieuwe APK, 12 maanden Bovag garantie, controle van alle vloeistoffen, reinigen van het in/exterieur, halve tank brandstof, vrijwaren van de inruilauto (indien van toepassing).

Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis

De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!

Autotest | Skoda Citigo-e iV Eindelijk thuis

De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.

Plus

  • nette prijs
  • bruikbare actieradius
  • comfortabel en levendig

Min

  • op details merkbaar bezuinigd
  • minimale beenruimte achterin
  • Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af

Conclusie

De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).

De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.

Deel deze advertentie