![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 17-07-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 36.672 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-450-XB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 16.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-07-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 36.672 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-450-XB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pon Center Barneveld |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 15C |
Postcode | 3771 MG |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 0714400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.poncenter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2022
Referentienummer: 106111
Productienummer: 106111
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 426 x 173 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.036 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.591 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Stof zw/zw lijst light brushed, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG 12 maanden: BOVAG 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Deze Skoda Fabia Combi is uitgevoerd in de kleur Race Blue en is voorzien van Smart Link, Cruise Control, Airco, Parkeersensoren en LED-achterlichten. Kenteken: H-450-XB.
**Deze Skoda Fabia Combi beschikt over Smart Link. Met Smart Link (Apple Carplay, Android Auto, MirrorLink), bedien je tijdens het rijden geselecteerde apps van jouw iPhone/Android toestel op het infotainmentsysteem van je auto. Je kunt bellen, berichten verzenden/ontvangen en muziek luisteren. Daarnaast kun je ook gebruik maken van de navigatie-app op je telefoontoestel.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
![Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4378/skoda-fabia.jpg)
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.