Bouwjaar | 14-10-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 316.139 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 64-NNR-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-10-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 316.139 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 64-NNR-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosloperij Pieper BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekermolenweg 3a |
Postcode | 3882 MG |
Plaats | Putten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 360300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosloop.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 164 x 150 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.119 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.674 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
Deze Skoda Fabia Combi komt uit 2010, werd geleverd van 01-06-2010 tot 10-01-2015 en kostte toen € 17.049,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 1199 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 172 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 14,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 3,4 liter per 100 km en hij weegt 1119 kg. De APK is geldig tot 28-10-2023 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 297,08 per kwartaal.
LET OP
Auto heeft lichte rijbare schade. Zie foto's
= Bedrijfsinformatie =
Autosloperij Pieper BV
Broekermolenweg 3a
3882 MG Putten
0341-360300
Open maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.30. Zaterdag van 08.30 tot 12.00.
Ook het adres voor nieuw plaatwerk, verlichtingsdelen, uitlaten, brandstofpompen en accu's.
Natuurlijk verkopen wij ook gebruikte delen. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.