Bouwjaar | 13-05-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.153 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SJ-289-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-05-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.153 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SJ-289-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RBB Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtstraat 5 |
Postcode | 5331 HX |
Plaats | Kerkdriel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 645133 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rbbautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R14
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 422 x 165 x 145 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.075 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.615 kg
Max. trekgewicht: 850 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Deze Skoda Fabia Combi komt uit 2005, werd geleverd van 01-08-2004 tot 31-03-2007 en kostte toen € 18,625.-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2018 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 74 kW (101 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 186 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11.6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6.70 liter per 100 km en hij weegt 1075 kg. De wegenbelasting bedraagt € 134.- per kwartaal.
RBB Automotive
Tlf: 0648134748 / 0418645133
Ambachtstraat 5
5331 HX
Kerkdriel
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn RBB Automotive tevens specialist in in- en verkoop van nieuwe en gebruikte occasions. Bij ons treft u allerlei verschillende merken aan die wij graag aan u willen laten zien.
Bent u nieuwsgierig geworden? Kom dan bij ons langs voor een bezichtiging wij trakteren u graag op een kopje koffie of thee!
Uiteraard kunt u ook op onze website rond kijken wellicht vind u hier uw droom occasion.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.