Bouwjaar | 06-09-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.213 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 60-XP-LF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-09-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.213 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 60-XP-LF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Beltrum |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoornhorststraat 22 |
Postcode | 7156 MS |
Plaats | Beltrum |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)544 - 481595 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagebeltrum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb 2006 - mei 2007
Modelcode: 6Y
Technische informatie
Koppel: 126 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 407 x 165 x 147 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.575 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Dit is nou een compacte krachtpatser. Die hoeft het niet van z?n formaat te hebben. De motor is zuinig maar pittig, en maakt een vlotte rijstijl mogelijk. In deze auto profiteert u onder andere ook van: getint glas, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. Natuurlijk is er ook cruise control aan boord, waarmee u meer ontspannen en zuiniger rijdt. Natuurlijk behoren verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ook tot de uitrusting van deze complete auto. Tevens voorzien van een trekhaak.
Auto is altijd goed onderhouden, de distributieriem en waterpomp zijn bij kilometerstand 214.068 vervangen. Rechts achter heeft de auto lichte beschadigingen op het wielscherm en bumper (zie foto's). Voor de rest een paar kleine krasjes, maar dat mag voor zijn bouwjaar. Met deze auto kunt u nog jaren vooruit. Wij wensen de volgende eigenaar dan ook veel rijplezier.
Tevens wordt deze auto geleverd met het tellerrapport van Nationale Autopas. Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.
= Bedrijfsinformatie =
Ons Bovag bedrijf heeft al meer dan 50 jaar ervaring met (bedrijfs-) auto's. Onze auto's zijn er in alle soorten, maten en prijsklassen. Voor ieder wat wils dus. Wij zijn zeer KLANT en SERVICE gericht, verrichten onderhoud en reparatiewerk allemaal zelf. WIJ ZIJN STERK IN UW MERK!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.