Bouwjaar | 13-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.249 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-KRT-86 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 9.350,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.249 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-KRT-86 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HARTOG Autostudio |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Simon Stevinstraat 15 |
Postcode | 4004 JV |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 763763 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hartogstudio.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2016
Modelcode: NH
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.615 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Interieur: Zwart stof, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,1 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
- Kenteken tenaamstelling
- Vloeistofcheck
- Schoonmaken
- Servicepakket 1 (€ 495 meerprijs):
- Nieuwe APK
- Olie servicebeurt incl. filter
- 3 maanden garantie
- Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): 3 maanden garantie (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- Servicepakket 2 (€ 695 meerprijs):
- Nieuwe APK
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- 6 maanden garantie
- Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): 6 maanden garantie (6 maanden garantie); Nieuwe APK
Skoda Rapid, Origineel Nederlands, Eerste eigenaar, Navigatie, Bluetooth audio + telefoon verbinding, Aftermarket parkeersensoren bij de nummerplaat, Lichtmetalen velgen,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Rapid | Eenvoud is het kenmerk van het ware
Op de vraag: "wat doet u voor de kost?" is het standaard-antwoord "ik ben autojournalist". Daarop volgt zonder uitzondering een standaard-vraag: "als u alle auto's heeft getest, wat is dan de beste?". Het ligt voor de hand een peperdure supercar te noemen. Maar in de basis is een auto niet meer dan eenvoudig vervoer van A naar B. Een Skoda Rapid bijvoorbeeld?
De Rapid scoort op alle punten een ruime voldoende, maar nooit meer dan dat. De standaarduitrusting is rijk, maar nooit overdadig. De Rapid rijdt, remt, schakelt en stuurt prima.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- prima rijeigenschappen
- vlot en zuinig
Min
- matig zicht in binnenspiegel
- achterklep opent te hoog (raakt dak garages)
Conclusie
De vraag wat is de beste auto? is onmogelijk te beantwoorden. Iedereen heeft andere eisen en wensen, anders zouden er niet zo veel verschillende auto's op de markt zijn. De vraag wat is de meest verstandige auto? is wel te beantwoorden. Een verstandige auto biedt precies genoeg, maar nooit te veel.
Dat is precies wat de Rapid kenmerkt: de Rapid scoort op alle punten een ruime voldoende, maar nooit meer dan dat. De standaarduitrusting is rijk, maar nooit overdadig. De Rapid rijdt, remt, schakelt en stuurt prima, maar is absoluut niet spannend of opwindend. In plaats daarvan kiest Skoda voor comfort, veiligheid en een laag verbruik.
Alleen de ruimte is overweldigend en daarmee vult de Rapid een lege plek tussen de Fabia en de Octavia. Zo eenvoudig kan het zijn.