Bouwjaar | 30-04-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 98.210 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-779-RH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-04-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 98.210 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-779-RH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ab Mulder Ugchelen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ugchelseweg 249 |
Postcode | 7339 CJ |
Plaats | Ugchelen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5334738 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abmulderbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2019 - dec 2021
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 219 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.155 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 1.721 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Rijklaar geprijsd incl. 12 maanden BOVAG garantie en minimaal 12 maanden APK, zonder bijkomende kosten.
Origineel in Nederland geleverd, rechtstreeks afkomstig vanaf de eerste eigenaar en volledig dealer onderhouden Skoda Scala.
Deze Scala beschikt over een zeer prettige en tevens pittige 150 pk sterke 1.5 liter benzine motor die gekoppeld is aan een uiterst prettig schakelende 7-traps DSG automaat.
Qua opties beschikt deze Scala o.a. over de onderstaande extra fabrieksopties:
WFM : Business Upgrade pakket (sunset (extra donker getinte ramen achter)
PSA : Emotion pakket (full led koplampen met cornering, panoramisch glazen dak met elektrisch bedienbare zonnewering)
PC5 : Adaptive Cruise Control (tot 210 km/h)
6XK : Buitenspiegels elektrisch inklapbaar en zelfdimmend
4ZP : Chromen raamlijsten
PHB : Climatronic (elektronisch geregelde airconditioning met vochtigheidssensor)
8T6 : Cruise control
QV3 : DAB+ (digital Audio Broadcasting)
PD2 : Easy start (Sleutelloos starten)
4R4 : Elektrisch bedienbare ramen achter
4E7 : Elektrisch te openen en sluiten achterklep
PN4 : Grootlicht-assistent, regensensor en lichtassistent met Coming Home, Leaving Home en tunnellicht(€ 200)
PSH : Image pakket
PD4 : KESSY (Keyless Entry Start & exit SYstem)
PJW : Lichtmetalen velgen 18" Vega
3KF : Middenarmsteun achter met bekerhouder
7X5 : Parkeerassistent
KA1 : Parkeercamera achter
7X1 : Parkeersensoren achter
RAF : Radio Bolero met 8" kleuren touchscreen en 4 extra speakers
PN3 : Regensensor en lichtassistent met Coming Home, Leaving Home en tunnellicht
PVB : Side Assist (dode hoek detectiesysteem)
PWP : Stoelverwarming op de voorstoelen en verwarmde ruitensproeierkoppen
4KF : Sunset (extra donker getinte ramen achter)
PLH : Verwarmbaar stuurwiel met schakelpaddles - Let op: alleen voor DSG versies
4GX : Verwarmbare voorruit
9S0 : Virtual Cockpit (digitaal i
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Scala | Meer verfijning voor fijner rijden
De Skoda Scala is een bijzondere auto. Het koetswerk houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar. De techniek wordt gedeeld met andere merken, waardoor de prijs het midden houdt tussen een budget-auto en een doorsnee-auto. En dat lenen van onderdelen heeft nog een voordeel: nu het moederbedrijf overstapt op modernere techniek, gaat de Scala mee en is het model vernieuwd voor modeljaar 2024.
De Skoda Scala houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar en is daarom zeer ruim. Voor modeljaar 2024 zijn de veiligheid en motoren verbeterd. Ga voor de basisversie, die is goed genoeg.
Plus
- sterke, soepele 1.0 TSI motor
- zeer ruim, ook achterin
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
- hoofdsteunen bij Monte Carlo-versie niet verstelbaar
Conclusie
De Skoda Scala is vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat is deels om concurrerend te blijven en deels om te voldoen aan nieuwe wetgeving op het gebied van veiligheid. De actieve veiligheid is daarom sterk verbeterd, waarbij de vele waarschuwingen hinderlijk (maar verplicht) zijn. Voor wie vaak op slecht verlichte buitenwegen rijdt, zijn de nieuwe LED-matrix koplampen (niet verplicht, dus optioneel) juist een aanwinst. Dankzij het digitale dashboard en de verbeterde motoren is de Scala beter bij de tijd.
De belangrijkste les van de proefrit met de vernieuwde Scala luidt: doe het goed of doe het niet. De nieuwe Monte Carlo-uitvoering en de automaat maken de Scala mooi en comfortabel. Echter, in die topversie is het prijsvoordeel ten opzichte van andere merken gering. Kies daarom voor de basisversie met de eenvoudigste motor en de eenvoudigste uitrusting. Zeker vanaf modeljaar 2024 zijn de uitrusting en prestaties ook dan ruim voldoende, terwijl het prijsvoordeel maximaal is.