Bouwjaar | 10-10-2018 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.725 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | TR-762-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-10-2018 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.725 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | TR-762-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2017 - mei 2018
Referentienummer: 04010511380968
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aandrijving
Actieradius: 155 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 130 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 274 x 167 x 155 cm
Wielbasis: 187 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Laadvermogen: 305 kg
GVW: 1.320 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 17 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 4.6 kW, 43 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 49 minuten
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 04:53
Bruikbare accucapaciteit: 16.72 kWh
Ingeschatte actieradius: 110 km
Ingeschat verbruik: 17.69 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 108 km
Actieradius praktijk winter: 90 km
Verbruik praktijk zomer: 17.74 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 21.43 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 131 kWh/100km
Smart geeft 8 jaar / 100.000 km, wat het eerste voorkomt, op het accupakket Als particulier kun je aanspraak maken op de Subsidieregeling Elektrische Personenauto's Particulieren. Een flinke mondvol, daarom wordt het ook wel afgekort naar SEPP. Door het geven van een subsidie (geldbedrag van €2.000,-) helpt de overheid particulieren die elektrisch willen gaan rijden. Superfijn, want het is beter voor het milieu en beter voor je portemonnee. En uiteindelijk moeten we toch allemaal elektrisch gaan rijden, dus dan kun je net zo goed nu beginnen. Deze regeling is op deze auto van toepassing, u kunt 2.000 euro subsidie aanvragen.
Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Laat u niets wijsmaken, deze Smart fortwo cabrio biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze goed onderhouden auto is van het bouwjaar 2018 en komt van de eerste eigenaar. Met zijn lederen bekleding is deze Smart comfortabel en stijlvol. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Zit u goed? Nou, zeker wel, met de comfortstoelen! Met een simpele druk op de knop opent het cabriodak en geniet u van de buitenlucht. Verder is de Smart uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, getint glas, aluminium pedalen, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het full map navigatiesysteem. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing registreren wat er gebeurt in de dode hoeken en achter u
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Smart ForTwo EQ | Slimmer door de stad
Smart richt zich vanaf het eerste begin van het merk op stadsauto's. Gaandeweg werden die stadsauto's steeds slimmer. Ze kregen meer verfijning, geavanceerdere techniek en ook het uiterlijk ging met de tijd mee. Inmiddels zijn alle modellen van Smart elektrische auto's. Toch zag Smart voor modeljaar 2020 weer kans voor verbeteringen. Is de "Smart ForTwo EQ" nog slimmer geworden?
De Smart ForTwo EQ is de ultieme stadsauto. De elektrische aandrijving maakt de ForTwo vlot, voordelig per km en uitstootvrij. De beperkte afmetingen maken de auto wendbaar en eenvoudig te parkeren.
Plus
- vlot en wendbaar
- voordelig in gebruik
- heel veel rijplezier
Min
- (Nog) geen ondersteuning voor Apple Carplay
- geen koopje
- niet geschikt voor snelladers
Conclusie
De Smart ForTwo is al ruim 20 jaar op de markt. De hier gereden vierde generatie is weer slimmer dan de voorgaande versies. Dat is te danken aan het feit dat Smart altijd een helder doel voor ogen heeft: gebruik in de stad. Dat komt terug in het uiterlijk, de rijeigenschappen en de techniek.
Door de Smart ForTwo uit te voeren in hippe kleuren en bijzondere materialen, is dit miniatuurtje een begeerlijk autootje. De geringe afmetingen maken de ForTwo wendbaar en dat is makkelijk in druk verkeer en bij het parkeren. De elektrische aandrijving maakt de ForTwo vlot, voordelig per kilometer en vriendelijk voor de andere bewoners in de stad. Een nieuw aspect van de techniek zit in de connectiviteit, waardoor het plannen van ritten en delen van de auto makkelijker wordt. Zo komt de Smart ForTwo EQ nog slimmer door de stad.