Bouwjaar | 05-11-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.708 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 26-PS-NL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.994 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-11-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.708 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 26-PS-NL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.994 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Randwijk Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Apeldoornseweg 35A-5 |
Postcode | 7333 NR |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22881574 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanrandwijkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 232 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4415 x 1740 x 1440 cm
Wielbasis: 253 cm
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 219 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik in de stad: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Goeiedag hè, wat is het moeilijk als autohandelaar om soms auto's niet zelf te houden of zelf te gaan rijden. Totaal niet praktisch natuurlijk zo'n WRX als je veel kilometers moet maken en vaak met een zware aanhanger rijdt. Ondanks mijn voorliefde voor dit merk moet ik deze dan toch wel te koop aanbieden. En wat is ze mooi...!
Recent ruilde ik van een echte liefhebber deze 2004 Subaru WRX 2.0 AWD 'Blobeye' in. Een origineel Nederlandse WRX welke toch vrijwel origineel is met zo'n kilometerstand en dan bovenal zo'n staat! Vind ze maar eens... De vorige eigenaar heeft het onmogelijke gedaan en deze WRX verkeerd eigenlijk in een volledig gerestaureerde staat. Gebruikerssporen kent de auto niet en kraakjes of piepjes zul je ook niet tegenkomen. Simpelweg, deze auto moet gewoon gezien worden!
Wat is er dan niet helemaal origineel meer? Uiteraard de wing stabilizers, een Varex uitlaatsysteem met klep, Pedders veerpoten, onzichtbare parkeersensoren achter, een Alarm Klasse III, een groot multimediasysteem met navigatie, carplay, bluetooth en de daarbij geplaatste achteruitrijcamera. Verder heeft deze Subaru elektrische ramen & spiegels, climate control, 3-spaaks MOMO stuur en mistlampen voor (beide soorten kappen aanwezig).
Gedocumenteerde onderhoudsbeurten:
05.11.2004 - 10 km
04.11.2005 - 15.360 km
21.08.2006 - 31.451 km
01.06.2007 - 45.153 km
20.05.2008 - 60.421 km
23.06.2009 - 75.217 km (incl. distributie set)
21.10.2010 - 84.031 km
26.10.2011 - 87.348 km
16.02.2015 - 105.286 km (incl. koppeling set)
28.09.2017 - 121.807 km (incl. distributie set)
17.12.2022 - 153.442 km
12.03.2023 - 155.600 km (incl. distributie set)
We vragen voor deze Subaru Impreza 2.0 WRX AWD van 2004 met 159.708 km NAP een prijs van €17.495,- en het inruilen van uw huidige auto is uiteraard mogelijk.
**Prijsverlaging 05-04-2024 van €19.995 naar €17.495,-**
= Bedrijfsinformatie =
Meer weten of een afspraak maken? Stuur dan een berichtje via deze advertentie of benader ons door te bellen of te appen op 06-22881574 (Niels). Op onze website vindt u meer (grotere) foto's, recensies en occasions. Wij werken enkel op afspraak! Neem dus eerst
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Impreza | Terug van weggeweest
De Impreza is sinds 1992 het gezicht van Subaru in Nederland. Deze middelgrote Subaru dankt zijn succes deels aan de sportieve prestaties en deels aan de hoge mate van veiligheid. Maar na 2011 werd het stil. Wel was er een sportwagen die historische banden had met de Impreza, maar geen betaalbare gezinsauto. Met de komst van de vijfde generatie is de Impreza weer terug in Nederland. Is de Impreza een aanwinst voor de markt?
De Subaru Impreza onderscheidt zich van andere middelgrote auto's met superieure rijeigenschappen en een rijke uitrusting. De 1.6 motor met CVT bak presteert matig en heeft een hoog verbruik.
Plus
- uitstekend weggedrag
- veel aandacht voor veiligheid (actief en passief)
- rijke standaarduitrusting
Min
- matige prestaties, hoog verbruik
- zeurderig geluid CVT
- kostbaar in aanschaf en gebruik
Conclusie
Na enkele jaren van afwezigheid is de Subaru Impreza terug op de Nederlandse markt. Of dat een aanwinst is, is sterk afhankelijk van het gebruik van de auto. Wie dagelijks woon-werkverkeer rijdt heeft aan de Subaru een prima auto, maar zal geen grote verschillen ervaren met het bestaande aanbod. Het comfort, de ruimte en de uitrusting zijn allemaal goed, maar niet uitzonderlijk.
Wie een sportieve rijstijl heeft, regelmatig onder extreme weersomstandigheden rijdt of vaak over slechte wegen rijdt, ervaart juist heel veel meerwaarde. Alhoewel de prestaties van de 1.6 liter motor niet bijzonder sportief zijn, is het weggedrag dat juist wel. Samen met de vierwielaandrijving geeft dat een aangenaam superieur gevoel en draagt het bij aan de veiligheid. Het grootste voordeel van de Impreza is uiteindelijk ook het grootste nadeel, want de eigenzinnige techniek zorgt voor een hoog verbruik en dat wordt in Nederland afgestraft met een hoge co2-belasting.