Subaru Outback 2.5i Premium - Trekhaak 2.000 kg - LED - Navigatie - Keyless Entry - Stoelverwarming - Lederen Bekleding

€ 19.495,-

Bouwjaar 25-09-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 178.360 km
Deuren 4
Kenteken HB-743-D Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.498 cc
Vermogen 128 kW (174 pk)

Subaru Outback 2.5i Premium - Trekhaak 2.000 kg - LED - Navigatie - Keyless Entry - Stoelverwarming - Lederen Bekleding


€ 19.495,-

Algemeen

Bouwjaar 25-09-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 178.360 km
Deuren 4
Kenteken HB-743-D Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.498 cc
Vermogen 128 kW (174 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Randwijk Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oude Apeldoornseweg 35A-5
Postcode 7333 NR
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22881574 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanrandwijkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • winterbanden
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 60 liter

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 198 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.573 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4815 x 1840 x 1605 cm
Wielbasis: 275 cm

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Rond de lancering van deze generatie Subaru Outback deed ik veel evenementenwerk voor Subaru Benelux. Ik stond op de laatste AutoRAI, stond een aantal keer in de Ahoy, een aantal keer op de Kampeer en Caravanbeurs en op Caravana. Daarnaast waren er continue demonstraties en testdagen bij de dealers in Nederland. Iets waardoor ik veel Subaru-dealers persoonlijk leerde kennen. De Outback was destijds het neusje van de zalm. Met klanten gingen we op pad om alle nieuwe snufjes te demonstreren. Vooral Subaru's conventionele versie van adaptieve cruise control met camera's in plaats van radar was natuurlijk een bijzonder verkooppunt naast zijn scherpe prijs ten opzichte van zijn grootste Europese concurrent de XC70 (met vergelijkbare configuratie).

Ik was destijds al erg ervaren met het merk en had al veel modellen gereden en gevoeld, maar in mijn optiek was deze Outback de eerste auto die serieus kon gaan concurreren met de Europese merken. De standaard optielijst, afwerking en vooral materiaalkeuze was aanzienlijk verbeterd ten opzichte van alle voorgaande Subaru modellen en dat sprak veel nieuwe Subaru-rijders aan. Toch is Subaru klein gebleven de afgelopen jaren, doordat de modellen elk jaar enorm duurder werden wegens BPM stijgingen.

Zonde! Want dit is echt een geweldige alleskunner. Een 'ouderwetse' 2.5i benzine motor met 175 pk gekoppelde aan een prettige CVT automaat. Een hoge instap, bijzonder lange optielijst en een trekgewicht van 2.000 kg. Met deze auto kun je alles aan... Voor de optielijst verwijs ik jullie ditmaal lekker naar de website, anders staat hier straks een verhaal van 2 kantjes. Wel benoem ik nog dat de auto totdat wij hem inkochten altijd Subaru-dealer onderhouden is geweest. Wij hebben bij onze lokale garage voor €1.244,18 aan onderhoud laten doen waarbij 4 nieuwe Hankook vierseizoenenbanden zijn geplaatst inclusief uitlijnen, de CVT en differentieel olie zijn vervangen, er is een grote beurt uitgevoerd en de remvloeistofservice is gedaan.

Gedocumenteerde onderhoudsbeurten:
22.09.2015 - 9 km
10.02.2016 - 15.944 km
08.06.2016 - 30.741 km
20.04.2017 - 45.766 km
10.11.2017 - 60.384 km
14.08.2018 - 75.866 km
15.03.2019 - 91.216 km
23.09.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Subaru Outback | Doe maar gewoon, ...

Bij Subaru ligt de nadruk op techniek en veiligheid. De meest geavanceerde techniek en veiligheidssystemen die Subaru in huis heeft gaan uiteraard naar het topmodel: de Outback. Wat staat de koper te wachten bij de vijfde generatie van de Outback? Elektrische aandrijving? Plug-inhybrides? Augmented reality? Zelfrijdende functies?

Autotest | Subaru Outback Doe maar gewoon, ...

De Subaru Outback is een stationcar met de ruimte, terreinvaardigheid en helaas ook het weggedrag en verbruik van een SUV. Conventionele techniek voor wie niet gediend is van elektrificatie.

Plus

  • veiligheid boven alles
  • ruim en praktisch
  • ook bruikbaar in (licht) terrein

Min

  • kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
  • Apple CarPlay valt regelmatig uit

Conclusie

Welke nieuwe technieken introduceert de Subaru Outback? Op een camera met gezichtsherkenning na bijzonder weinig! De afwezigheid van (half) elektrische aandrijving, een automatische piloot of een gecomputeriseerde bediening ziet Subaru namelijk als sterke punten.

Inmiddels zijn vrijwel alle concurrenten (deels) elektrisch aangedreven en grotendeels digitaal te bedienen. Subaru richt zich met de Outback op de klanten die daar allemaal niet van gediend zijn. In plaats daarvan ontwikkelt Subaru bestaande techniek door om de Outback zo betrouwbaar en vertrouwd mogelijk te maken. Dus geldt voor de vijfde generatie van de Outback meer dan ooit tevoren: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Deel deze advertentie