Bouwjaar | 16-04-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 348.283 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-NZ-KB Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
€ 3.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-04-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 348.283 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-NZ-KB Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoMuis V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijkerkerweg 140 |
Postcode | 3771 LB |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 408469 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 173 x 155 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.520 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 233 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik in de stad: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Deze Subaru Outback is een nette en goed onderhouden auto!
De onderhoudshistorie is aanwezig.
We hebben deze auto zelf in onderhoud gehad.
Inclusief onder andere:
- Climate control (automatische airco)
- Cruise control
- Navigatie
- Stoelverwarming
- Lederen bekleding
- Schuifdak
- Mistlampen voor
- Lichtmetalen velgen
Wij leveren deze auto af met APK en onderhoudsbeurt.
Dit is niet de enige Subaru die wij hebben staan...
Neem ook eens een kijkje tussen onze andere occasions!
Interesse?
Bel ons gerust om een afspraak te maken voor een bezichtiging en proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
Kijk op onze website voor evt. meer foto's.
Bel voor meer informatie: 0342-408469 / 06-53469449.
's Avonds is bezichtiging op afspraak mogelijk.
Inruil is mogelijk.
U kunt ook bij ons terecht voor APK, onderhoud en reparatie aan uw auto.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 - 12.30 uur en 13.30 - 17.30 uur.
Zaterdag: 08.00 - 12.30 uur en 13.30 - 15.00 uur.
Op zon- en feestdagen gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Outback | Doe maar gewoon, ...
Bij Subaru ligt de nadruk op techniek en veiligheid. De meest geavanceerde techniek en veiligheidssystemen die Subaru in huis heeft gaan uiteraard naar het topmodel: de Outback. Wat staat de koper te wachten bij de vijfde generatie van de Outback? Elektrische aandrijving? Plug-inhybrides? Augmented reality? Zelfrijdende functies?
De Subaru Outback is een stationcar met de ruimte, terreinvaardigheid en helaas ook het weggedrag en verbruik van een SUV. Conventionele techniek voor wie niet gediend is van elektrificatie.
Plus
- veiligheid boven alles
- ruim en praktisch
- ook bruikbaar in (licht) terrein
Min
- kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
- Apple CarPlay valt regelmatig uit
Conclusie
Welke nieuwe technieken introduceert de Subaru Outback? Op een camera met gezichtsherkenning na bijzonder weinig! De afwezigheid van (half) elektrische aandrijving, een automatische piloot of een gecomputeriseerde bediening ziet Subaru namelijk als sterke punten.
Inmiddels zijn vrijwel alle concurrenten (deels) elektrisch aangedreven en grotendeels digitaal te bedienen. Subaru richt zich met de Outback op de klanten die daar allemaal niet van gediend zijn. In plaats daarvan ontwikkelt Subaru bestaande techniek door om de Outback zo betrouwbaar en vertrouwd mogelijk te maken. Dus geldt voor de vijfde generatie van de Outback meer dan ooit tevoren: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.