Bouwjaar | 07-03-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 25.825 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-535-RS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | - |
€ 38.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-03-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 25.825 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-535-RS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Eickhof B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Kayersdijk 153 |
Postcode | 7332 AR |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5212809 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 34866529 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eickhof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2019 - dec 2022
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 12 kW (16 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 194 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 48 liter
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 180 x 160 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.528 kg
Laadvermogen: 542 kg
GVW: 2.070 kg
Max. trekgewicht: 1.270 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Veelzijdigheid en doordacht design staan aan de basis van deze ruime Subaru XV uit 2022 die een stand van 25825 kilometer op de teller heeft. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Het is veiliger om altijd uw ogen op de weg te houden en uw handen aan het stuur; daarom is dit voertuig uitgerust met een audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en een full map navigatiesysteem dat kan worden bediend via het stuurwiel of spraakbediening. Aan boord van deze Subaru XV is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. Extra opties op deze auto zijn: electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen versnellingspook.
Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding met een voorligger. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, hill hold functie en brake assist.
Deze auto wordt geleverd met Bovag Garantie en u kunt er dan ook verzekerd van zijn dat hij grondig is gecontroleerd. Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een afspraak met onze verkoper!
= Bedrijfsinformatie =
We leveren al onze occasion
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru XV | Gevoel versus verstand
Het gevoel zegt: sports utility vehcile (SUV), want dat ziet er stoer uit, geeft een machtig gevoel om te rijden en kan ook het terrein in. Het verstand zegt: een personenauto is voordeliger en dankzij de lagere bouw zuiniger en stabieler. Wellicht is een "crossover", een mengvorm van SUV en personenauto een idee? Wellicht is de tweede generatie van de Subaru XV de ideale oplossing?
De Subaru XV combineert het stoere uiterlijk en de terreinwaardigheid van een SUV met de goede wegligging en het gunstige verbruik van een personenauto. Alleen de CVT is even wennen.
Plus
- voelt zich thuis op de openbare weg en in het terrein
- compleet en snel reagerend infotainment systeem
- ruim en praktisch
Min
- verouderd kaartmateriaal navigatiesysteem
- rommelige indeling dashboard
- onrustig karakter CVT
Conclusie
Subaru is sinds jaar en dag de specialist op het gebied van "all wheel drive" (AWD). Het is daarom niet meer dan logisch dat Subaru inspeelt op de groeiende vraag naar SUV's en crossovers. De Subaru XV is meer dan alleen een stoer uitziende personenauto: de XV kan zich daadwerkelijk redden buiten de gebaande paden. Dankzij de lagere bouw rijdt de XV beter dan de doorsnee SUV.
Alhoewel het concept van de XV in alle opzichten deugt, laat Subaru in de uitvoering diverse steken vallen. De continu variabele transmissie is zeurderig en storend traag in de stad. De uitrusting is rijk en compleet, maar de bediening en indeling van beeldschermen is rommelig. Bij het ontwerp van het nieuwe platform is rekening gehouden met alternatieve aandrijving, maar vooralsnog moet de XV het doen met dezelfde motoren als voorheen.
Kortom: het verstand zegt "ja", maar het gevoel zegt "nee". En bij de concurrentie is dat meestal omgekeerd.