Bouwjaar | 28-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.324 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 56-NRD-4 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.324 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 56-NRD-4 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Holthuis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meniststraat 24 |
Postcode | 7091 ZZ |
Plaats | Dinxperlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 652987 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-holthuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 350 x 160 x 147 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 830 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.250 kg
Max. trekgewicht: 200 kg (ongeremd 100 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Goed uitziende 5-deurs Suzuki Alto 1.0 van bouwjaar 2010 met 158.000km.
De auto heeft rondom wel wat kleine gebruikerssporen.
Technisch in goede staat.
Uitgevoerd met Sony radio/cd-speler en elektrisch bedienbare ramen voorportierramen.
De distributie is voorzien van een ketting en is onderhoudsvrij.
Onderhoudsboekjes en 2e sleutel aanwezig.
De Alto wordt afgeleverd met een nieuwe APK.
= Bedrijfsinformatie =
De getoonde prijs voor deze occasion is inclusief alle onvermijdbare kosten (kenteken tenaamstelling en eventueel een RDW vrijwaring voor uw inruil auto/caravan), maar exclusief het afleverpakket.
Ook als u niet kiest voor een afleverpakket zullen wij zorgen voor een correcte aflevering! De getoonde prijs is zonder Bovag garantie.
Kiest u voor Bovag garantie dan zijn er verschillende afleveringspakketten mogelijk; Standaard, Extra of Compleet.
Kijk ook op onze website voor meer informatie en prijzen.
U kunt ook bellen: 0315-652987 of mobiel: 06-53203331.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Alto | Op de kleintjes letten
Bij kleine auto's gaat het om de details. Iedere kilometer verder op een liter benzine is pure winst. Een gram minder CO2-uitstoot levert belastingvoordeel op. Een centimetertje meer aan de buitenkant, levert waardevolle binnenruimte op. Suzuki heeft goed op de kleintjes gelet en introduceert nu de nieuwe Alto. Suzuki's nieuwkomer is net even groter, net even sneller en toch voordeliger dan de gevestigde orde.
De Suzuki Alto zet een grote stap vooruit als het gaat om comfort en verfijning. De gebruikte materialen, de afwerking en vooral het sublieme onderstel geven dit kleintje een volwassen gevoel.
Plus
- uitstekende wegligging
- volwassen uitstraling / solide gevoel
- zuinig en vlot
Min
- buitenspiegels klein en onvoldoende verstelbaar
- bagageruimte klein en lastig bereikbaar
- hoofdsteunen te laag
Conclusie
Wie een kleine auto koopt, is op zoek naar voordeel, moeten ze bij Suzuki hebben gedacht. Daarom is de zevende generatie van de Alto een tikkeltje zuiniger, een paar kilometertjes sneller en toch een centimetertje ruimer dan de concurrentie.
Maar het blijft niet bij alleen cijfers. De Alto zet een grote stap vooruit als het gaat om comfort en verfijning. De gebruikte materialen, de afwerking en vooral het sublieme onderstel geven dit kleintje een ongekend solide en volwassen gevoel.
Kortom: Suzuki heeft de afgelopen jaren goed naar de concurrentie gekeken en het resultaat is er naar. Met een goed Nederlands spreekwoord heet dat: op de kleintjes letten.