Bouwjaar | 14-09-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.613 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 67-TH-KK Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-09-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.613 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 67-TH-KK Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf AJO B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lutterveldweg 2 |
Postcode | 4005 LD |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 619153 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ajo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2003 - 2007
Modelcode: MH
Technische informatie
Koppel: 118 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 41 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 930 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.470 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: D
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis: Geldige APK en overschrijvingskosten
Prijs van de getoonde occasion is geheel rijklaar inclusief standaard VOS-onderhoudsbeurt, APK t/m 29-06-2025, 12 maanden mobiliteitservice en kosten voor tenaamstelling.
Wilt u een bezichtiging of een proefrit maken dan bent u van harte welkom in onze showroom aan de Lutterveldweg 2 te Tiel.
Voor meer vragen of het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met Roald Keijser of Jacco van Ewijk 0344-619153 of verkoop@ajo.nl
Autobedrijf AJO BV is in 1976 opgericht en vanaf 1987 Suzukidealer voor Tiel en omstreken. Naast de verkoop van nieuwe Suzuki's hebben wij ook een ruim aanbod van (jonge) occasions Suzuki`s en overige merken. Alle auto`s zijn rijklaar geprijsd, dus GEEN afleverkosten. Wij ontmoeten u graag in ons bedrijf en willen voor u iets betekenen in uw mobiliteitsbehoefte. Met vriendelijke groeten, Jacco van Ewijk en Roald Keijser. telefoon 0344-619153
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Ignis | Hij is braaf!
SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.
De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.
Plus
- zuinig en comfortabel
- originele, onderscheidende vormgeving
- hoge zit, eenvoudige instap
Min
- korte zittingen voorstoelen
- spraakherkenning werkt nauwelijks
Conclusie
De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.
Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.