Suzuki Jimny 1.3 Exclusive 4-WD, Airco, stoelverwarming, trekhaak, 34.000km incl boekjes

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-12-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 34.238 km
Deuren 3
Kenteken R-760-SB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.328 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Suzuki Jimny 1.3 Exclusive 4-WD, Airco, stoelverwarming, trekhaak, 34.000km incl boekjes


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 05-12-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 34.238 km
Deuren 3
Kenteken R-760-SB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.328 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Theo Klaassen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijksweg 177- 179a
Postcode 6581 EK
Plaats Malden
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 3580523 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.theoklaassen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul 2012 - sep 2017

Technische informatie
Koppel: 110 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 379 x 165 x 171 cm
Wielbasis: 225 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 385 kg
GVW: 1.420 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 350 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf

Deze auto is zojuist door ons ingeruild.
Een uitgebreide fotoreportage inclusief omschrijving volgt spoedig.

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn rijklare prijzen inclusief een nieuwe APK keuring. Wij hanteren GEEN afleveringskosten. Bovendien staan wij in voor de juistheid van de vermelde bouwjaren en kilometerstanden.
Levenslang gratis apk op alle bij ons gekochte en onderhouden auto's!

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Theo Klaassen BV niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Jimny | Zij zijn groot en ik is klein

Suzuki presenteert de nieuwe Jimny. En wat is 'ie leuk! De kleine en stoere Jimny is een moderne interpretatie van de klassieke terreinwagen van Suzuki. Die hint naar het verleden geeft de Jimny iets vertederends, terwijl de guitige uitstraling en de compacte afmetingen 'm meer dan begeerlijk maken. Menigeen zou "Jimny" zo willen meenemen en iedere dag willen vertroetelen. Maar... is het wel zo'n verstandig idee om een Jimny te adopteren?

Autotest | Suzuki Jimny Zij zijn groot en ik is klein

De Suzuki Jimny ziet er aandoenlijk uit, maar is in feite een rasechte terreinwagen. De Jimny is geschikt voor de openbare weg, maar is gemaakt voor het terrein. Moderne techniek maakt rijden beter.

Plus

  • zeer sterk in het terrein
  • geslaagde vormgeving
  • rijke, moderne uitrusting

Min

  • matig weggedrag
  • vermoeiend op lange afstanden
  • geringe actieradius

Conclusie

Is het verstandig om een Suzuki Jimny de adopteren? Afgaande op het verterende uiterlijk en de schattige prijs valt menigeen als een blok voor dit retro autootje. Maar schijn bedriegt! De Jimny is alles behalve schattig. De Suzuki Jimny is geen SUV en geen mode-autootje zoals een Renault Captur, Kia Stonic of Ford EcoSport dat wel zijn. De Suzuki Jimny is een pure terreinwagen en concurreert daarom, ondanks het gigantische prijsverschil, met echte mannetjesputters zoals de Land Rover Defender en Mercedes-Benz G-Klasse.

Dat de Jimny bedoeld is als echte terreinwagen, blijkt al op de openbare weg. Daar geeft de auto een enorm "Calimero-gevoel": de Jimny moet harder werken om mee te komen, moet met beleid een bocht door worden gestuurd en wordt vanwege het aandoenlijke uiterlijk niet altijd serieus genomen door de overige weggebruikers. In het terrein slaat de Jimny juist keihard terug: daar levert deze Suzuki prestaties waar de "mode autootjes" niet eens van durven dromen. Wie alleen de schijn van een actief leven wil ophouden, doet er daarom verstandiger aan een "bluf SUV" te kopen. Wie daadwerkelijk een avontuurlijk leven leidt en veelvuldig het terrein in gaat, heeft aan de Jimny een geweldige partner.

Deel deze advertentie