Bouwjaar | 21-12-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.787 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-116-JN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-12-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.787 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-116-JN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Versteeg Buurman Barneveld Centrum |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Zuylen van Nieveltlaan 77 |
Postcode | 3771 AB |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 491091 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.versteegbuurman.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 105 kW (143 PK)
Vermogen elektromotor(en): 10 kW (14 PK)
Vermogen brandstofmotor: 96 kW (131 PK)
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Accu snelladen: nee
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 179 x 159 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
GRATIS ''AVB Premium'' pakket inbegrepen op auto's tot 7 jaar en maximaal 100.000km
Hiervoor wordt de auto zeer uitgebreid geleverd inclusief:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften.
- Slijtagedelen vervangen (de norm is dat deze minimaal 10.000km meegaan óf tot de volgende onderhoudsbeurt, afhankelijk van wat het eerste bereikt wordt).
- Nieuwe APK / minimaal 1 jaar.
- Wassen / Poetsen.
- Half volle tank brandstof en in geval van elektrische auto's een volle accu.
Meer informatie en veelgestelde vragen kijk op: www.versteegbuurman.com/rijklaar
Wilt u deze auto komen bewonderen? 0342-491091 of verkoopbarneveldcentrum@versteegbuurman.com
Van harte welkom!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!