Bouwjaar | 11-04-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.841 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SB-096-P Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.841 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SB-096-P Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | YELLOWCENTER 'Yellow Cars' |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Industrieweg 40 |
Postcode | 6651 KR |
Plaats | Druten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)487 - 511726 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.yellowcars.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 179 x 159 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): Afleverpakket (1): De afleverkosten voor deze auto zijn €695,- inclusief afleverbeurt en 12 maanden garantie op alle draaiende delen van motor en versnellingsbak.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
Comfortabele en praktische Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Exclusive, deze is oa voorzien van climate-control, stoelverwarming, navigatie, lm-velgen, Android/Apple CarPlay, afneembare trekhaak, achteruitrijcamera, keyless entry, bluetooth en cruise-control! De afleverkosten voor deze auto zijn €695,- inclusief afleverbeurt en 12 maanden garantie op alle draaiende delen van motor en versnellingsbak. YELLOWCARS - SLIM AUTORIJDEN! Als Suzuki-specialist leveren wij kwaliteit en zekerheid. Tevens bent u bij ons aan het juiste adres voor al uw onderhoud en APK keuringen. Bel even voordat u langskomt 0487-511726 / 06-10676167. Van ma t/m vr 08:00u - 17.00u en za 09:00u - 16.00u geopend of op afspraak. www.YELLOWCARS.nl (Druten, Gelderland).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!