Suzuki Swift 1.3 Base 2009 Airco|Stoelvw|Keyless Go|Keyless Entry|Trekhaak

€ 3.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-03-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 198.500 km
Deuren 5
Kenteken 87-TLF-3 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.328 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Suzuki Swift 1.3 Base 2009 Airco|Stoelvw|Keyless Go|Keyless Entry|Trekhaak


€ 3.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-03-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 198.500 km
Deuren 5
Kenteken 87-TLF-3 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.328 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam My Occasions Ede
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Klaphekweg 26
Postcode 6713 HN
Plaats Ede
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11252084 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.myoccasionsede.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 169 x 150 cm
Wielbasis: 238 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Deze Suzuki Swift komt uit 2009, werd geleverd van 01-11-2007 tot 31-01-2010 en kostte toen € 11.370,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 68 kW (92 PK) en een cilinderinhoud van 1328 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 175 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,8 liter per 100 km en hij weegt 955 kg. De APK is geldig tot 23-03-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil is mogelijk!

Wij werken alleen op afspraak!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Swift | Rijk in eenvoud

Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?

Autotest | Suzuki Swift Rijk in eenvoud

De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging

Plus

  • eenvoudige, doeltreffende techniek
  • prima wegligging
  • bovengemiddelde ruimte achterin

Min

  • geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
  • soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
  • veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen

Conclusie

Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!

Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.

Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.

Deel deze advertentie