Suzuki Vitara 1.0 BOOSTERJET SELECT | LEER | CAMERA | 1e EIGENAAR

€ 18.245,-

Bouwjaar 21-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.632 km
Deuren 5
Kenteken J-889-JZ Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Suzuki Vitara 1.0 BOOSTERJET SELECT | LEER | CAMERA | 1e EIGENAAR


€ 18.245,-

Algemeen

Bouwjaar 21-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.632 km
Deuren 5
Kenteken J-889-JZ Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Fikse
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lorentzstraat 2
Postcode 8091 ZA
Plaats Wezep
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)525 - 633615 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservicefikse.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Suzuki Vitara 1.0 BOOSTERJET SELECT | LEER | CAMERA | STOELVERW. | SMART CONNECT-DAB-BT BELLEN | DEALERONDERHOUDEN | 1e EIGENAAR |

Suzuki Vitara 1.0 BOOSTERJET SELECT | LEER | CAMERA | 1e EIGENAAR


- Kenteken: J-889-JZ
- Merk: Suzuki
- Model: Vitara
- APK tot: 21-08-2024
- Tellerstand: 93632 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: geel
- Motorinhoud: 998 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: K10C
- Vermogen: 82 kW / 112pk
- Ledig gewicht: 1060 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 417 cm
- Breedte: 178 cm
- Hoogte: 1595 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Bijzondere opties & accessoires

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achteruitrij camera
- Achteruitrijcamera
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Cruise control
- DAB
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Getint glas
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Lederen bekleding
- Lichtmetalen velgen 17"
- Middenarmsteun voor
- Mistlampen voor
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Park Distance Control
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurwiel multifunctioneel
- Trekhaak met afneembare kogel
- Vermoeidheids herkenning
- Voorstoelen verwarmd

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achteruitrij camera
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Trekhaak met afneembare kogel

Infotainment

- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Smartphone integratie
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki

Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!

Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki

De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.

Plus

  • veelzijdig karakter
  • prima weggedrag

Min

  • houterig schakelen bij sportief rijden
  • verbruik loopt sterk op bij harder rijden
  • merkbaar van een vorige generatie

Conclusie

De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.

De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.

Deel deze advertentie