Bouwjaar | 01-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.144 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XG-392-P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 21.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.144 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XG-392-P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Roetert |
Contactpersoon | Robert Gredt |
Adres | Langschoten 58 |
Postcode | 7371 EP |
Plaats | Loenen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5051295 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 12722625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.roetert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Origineel Nederlandse auto van eerste eigenaar. 100% dealeronderhouden. ONZE prijs is RIJKLAAR INCLUSIEF 12 maanden Bovag Garantie, nieuwe APK, afleverbeurt, de Nationale Autopas, poetsen, volle tank en kentekenleges. GEEN meerprijs voor rijklaar maken. Geen meerprijs voor garantie. Superluxe Vitara automaat met sterke 1.4 Boosterjet motor met 140pk. mag 1.200 kg trekken (trekhaak tegen meerprijs). Heeft o.a. adaptive cruise control, een achteruitrijcamera, automatische airconditioning, lane assist, aanrijdingsbescherming, Isofix, Bluetooth, USB aansluiting, navigatiesysteem, groot elektrisch te openen panoramadak met elektrische zonwering, in hoogte verstelbare voorstoelen, half leren bekleding, mistlampen voor en 17 inch lichtmetalen velgen met all season banden. Inruil, verzekering en financiering mogelijk. Mobiel telefoonnummer 06-12722625. XG-392-P
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.