Tesla Model 3 Standard RWD Plus Incl. BTW 8% bijtelling

€ 33.950,- incl. BTW

Bouwjaar 28-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 78.975 km
Deuren 5
Kenteken K-566-JH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 175 kW (238 pk)

Tesla Model 3 Standard RWD Plus Incl. BTW 8% bijtelling


€ 33.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 78.975 km
Deuren 5
Kenteken K-566-JH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 175 kW (238 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Frank Pluym
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Griftdijk 95
Postcode 6515 AE
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 3227762 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.frankpluym.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja

Technische informatie
Vermogen: 175 kW (238 PK)
Vermogen elektromotor(en): 340 kW (462 PK)

Aandrijving
Actieradius: 406 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R18

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 414 kg
GVW: 2.139 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 75 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 16.5 kW, 123 km actieradius per uur, compleet vol in 20 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 552 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 24 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,472906403941 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard pakket: Al onze auto's worden standaard afgeleverd met Apk (indien nodig), afleverbeurt, 12 maanden bovag garantie en volle tank brandstof. Wij rekenen dus geen kosten rijklaar maken.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Tesla Model 3. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Het panoramadak geeft extra sfeer aan het interieur en biedt een prachtige doorkijk naar buiten. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Ingebouwde spraakbediening maakt het mogelijk om de auto te bedienen zonder dat uw aandacht wordt afgeleid. Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard navigatiesysteem. De standkachel is een ideale optie voor de koude maanden. U stapt altijd in een voorverwarmde auto en hoeft nooit meer ruiten te krabben. Met behulp van de achteruitrijcamera kunt u zo strak inparkeren als u maar wilt! Makkelijk en veilig is de keyless start. Met de elektronische sleutel op zak start u de auto met enkel een druk op de knop. De cruise control heeft een feilloos geheugen. Als u even vaart heeft geminderd, bent u na één klik weer op de oude snelheid.

Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. Het accident avoidance system helpt aanrijd

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?

Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?

Autotest | Tesla Model 3 Te mooi om waar te zijn?

De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.

Plus

  • zeer snel, nul uitstoot
  • voordelig in gebruik
  • vernieuwende ergonomie

Min

  • matige ruimte achterin
  • Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
  • afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar

Conclusie

Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.

Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.

Deel deze advertentie